پنج‌شنبه 30 فروردین 1403

مرکز خرید توریوم استانبول

مرکز خرید توریوم استانبول

مرکز خرید توریوم استانبول مفهومی از بازار های مدرن امروزی است که ترکیبی از خرید، تفریح ​​و سرگرمی است.

توریوم استانبول بسیاری از مارک های معروف را در فروشگاه های بزرگ با طیف گسترده ای از محصولات ارائه میدهد.

این بازار تجربه خریدی متفاوت را با توجه به ساختار معماری و فضاهای اجتماعی و همچنین محل ایده ال خود ارائه میدهد.

توریوم اولین مرکز تفریحی در ترکیه و دیگر مراکز تفریحی با ابزارهای پارک تفریحی برفی است در این مرکز خرید استانبول یک اتاق پزشکی، آمبولانس، اتاق کودک، اتصال به اینترنت بی سیم، خودرو و خدمات کارگر هم موجود است.

مرکز خرید Torium، با سرمایه گذاری ۲۰۰ میلیون دلاری در منطقه رو به رشد اسن یورت افتتاح شده است.ساخت و ساز مرکز خرید توریم در سال ۲۰۰۸ آغاز شد و در پاییز سال ۲۰۱۰ توسط نمایندگان دولت، از جمله رجب طیب اردوغان نخست وزیر افتتاح شد.

این مرکز بازار هدفی برای بیش از ۱ میلیون بازدید کننده در هر ماه است و برای ۲،۰۰۰ نفر شغل ایجاد نموده است.

مرکز خرید توریوم همچنین با عنوان یک مرکز اجتماعی و فرهنگی با مفهوم، معماری، مرکز خرید در فضای باز، فعالیت فرهنگی و هنری و فرصت های سرگرمی ایجاد شده است.

این بازار میزبان ۱۸۰ فروشگاه و یک منطقه قابل اجاره به متراژ ۹۵،۰۰۰ متر مربع است. این مرکز خرید همچنین با پارک برفی خود فرصت های ورزش های زمستانی را با هزینه ۶ میلیون یورو فراهم نموده است. این تسهیلات شامل یک مسیر اسنوبرد ۵۵ متری، اسکی و یک زمین بازی روی یخ است Starpark لوناپارک، به ارزش ۵ میلیون یورو، منطقه تفریحی دیگری در داخل بازار است.

مرکز خرید توریم همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ساعت ۱۱ شب برای بازدید از فروشگاه ها و رستوران های با کیفیت باز می‌باشد. قبل از بازدید از این مرکز خرید حتما از ساعت شلوغی و خلوتی آن اطمینان حاصل کسب کنید تا دچار مشکل نشوید. شلوغ ترین روز بازدید از این مرکز خرید بزرگ و زیبا، یک شنبه ها می‌باشد و شلوغ ترین ساعت آن از ساعت ۳ بعد از ظهر تا ۷ شب می‌باشد.

نحوه دسترسی به مرکز خرید توریوم استانبول

از آن جا که مرکز خرید توریم در محله ی تورگات اوزل قرار دارد پس دسترسی ساده ای می‌توان به این مرکز خرید داشت. همچنین در مترو های استانبول نام مراکز خرید استانبول بر روی دیوار و کف زمین مترو با علایم مخصوص و فلش های مختلف زده شده است تا به راحتی با انتخاب ایستگاه مورد نظر به مرکز خرید دلخواه خود رفته و لذت ببرید.

هم می‌توانید با اتوبوس به مرکز خرید توریم رفته و از فروشگاه ها و رستوران و حتی پارک تفریحی آن بازدید کنید و هم می‌توانید با استفاده از مترو از مرکز خرید توریم بازدید کنید.

نقشه و موقعیت جغرافیایی مرکز خرید توریوم

بازدیدکننده محترم در صورت هر گونه ابهام یا ارائه پیشنهاد در خصوص این مطلب می توانید با نوشتن دیدگاهتان، ما را مطلع سازید، کارشناسان استانبول سرا کمتر از ۴۸ ساعت به شما پاسخ خواهند داد.

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

novada ataşehir avm

مرکز خرید نوادا استانبول

مرکز خرید نوادا استانبول مرکز خرید نوادا استانبول (Novada Ataşehir AVM) در آتاشهیر، یکی از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − نه =