مرکز خرید مارمارا فروم استانبول

مرکز خرید مارمارا فروم استانبول

مرکز خرید مارمارا فروم (marmara forum) در مارس سال ۲۰۱۱ در فضایی به ۳۷۵ هزار متر مربع افتتاح شد. این مرکز خرید زیبا و معروف امکانات رفاهی و تفریحی علاوه بر فروشگاه های متنوع نیز دارد.

این امکانات رفاهی و تفریحی شامل:

  • ۱۶ سالن سینما و تأتر
  • سالن بولینگ
  • شهر بازی
  • طیقه ای برای استراحت که پر از رستوران و کافه میباشد
  • تراسی بزرک با چشم اندازی از دریای مرمره
  • سالن مراقبت زیبایی و چشم پزشک
  • اتاق کودک ، پاسیو و هاپرمارکت
  • امکانات رفاهی و تفریحی مرکز خرید مارمارا فروم marmara forum و برندهای متنوع و معروف باعث شده است که این مرکز خرید به یکی از پر بازدید ترین مرکز خرید ها در استانبول تبدیل شود.

اجناسی متنوعی از جمله نواع پوشاک زنانه ، مردانه و بچه گانه ، لوازم خانگی ، کیف و کفش ، لوازم الکترونیکی ، موسیقی ، کتاب ، اسباب بازی ، لوازم بهداشتی و آرایشی ، زیورآلات و ساعت را میتوان خریداری کرد و همچنین برند های معروفی که در مرکز خرید مارمارا فروم شعبه دارند شامل زارا ، مارکس ، اسپنسر ،ماسیمو دوتی ، ناوتیکا ، بنتون و … میشوند.

بازدید از مرکز خرید مارمارا فروم 
مرکز خرید مارمارا فروم  یکی از پر بازدید ترین مرکز خریدهای استانبول میباشد. این مرکز خرید دارای ۳۰۰ برند ملی و ترکی و برند بین المللی است و توریستان میتواند با جست و جو در میان طبقات این مرکز خرید از خرید خود لذت ببرند و خریدی خوب تجربه کنند.

مرکز خرید مارمارا فروم  فاصله ی چندانی با فرودگاه بین المللی استانبول ندارد و با ۱۵ دقیقه رانندگی میتوان به این مرکز خرید رفته و از آنجا بازدید کنید.

مرکز خرید مارمارا فروم همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب باز میباشد و هنگام بازدید حتما از ساعت شلوغی و خلوتی این مرکز خرید اطمینان حاصل کنید تا هنگام بازدید دچار مشکل نشوید. شلوغ ترین روز کاری این مرکز خرید یک شنبه ها میباشد که شلوغ ترین ساعت این روز از ساعت ۳ بعد از ظهر تا ساعت ۷ شب میباشد.

نحوه دسترسی به مرکز خرید مارمارا فروم استانبول

از آن جا که مرکز خرید مارمارا فروم در محله ی عثمانیه و نزدیک به فروزگاه بین المللی قرار دارد دسترسی به این مرکز خرید ساده است. همچنین در مترو های استانبول نام مراکز خرید بر روی دیوار و کف زمین مترو با علایم مخصوص و فلش های مختلف زده شده است تا به راحتی با انتخاب ایستگاه مورد نظر به مرکز خرید دلخواه خود رفته و لذت ببرید.

به راحتی با تراموا ، مترو ، و یا تاکسی میتوان به مرکز خرید مارمارا فروم رفته و از بازدید از این مرکز خرید بزرگ لذت کافی ببرید.

نقشه و موقعیت جغرافیایی مرکز خرید مارمارا فروم استانبول

بازدیدکننده محترم در صورت هر گونه ابهام یا ارائه پیشنهاد در خصوص این مطلب می توانید با نوشتن دیدگاهتان، ما را مطلع سازید، کارشناسان استانبول سرا کمتر از ۴۸ ساعت به شما پاسخ خواهند داد.

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

Görmez AVM

مرکز خرید گورمز باجیلار استانبول

مرکز خرید گورمز باجیلار استانبول مرکز خرید گورمز (Görmez AVM) یکی از مراکز خرید زنجیره‌ای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + 18 =