مرکز خرید آدرس استانبول

مرکز خرید آدرس استانبول

مرکز خرید آدرس استانبول یکی از مراکز خرید استانبول و نخستین مرکز فروشگاهی دکوراسیون منزل میباشد که محدوده وسیعی از فروشگاههای با کیفت عالی لوازم طراحی منزل و مجموعه ای از فروشگاههای اختصاصی را شامل میشود. مرکز خرید Addres Istanbul توسط یکی از بزرگترین معمارهای محلی، Emre Arolat، طراحی شده است. استفاده از ستونهای صیقلی و شیشه ای مدرن در فروشگاههای زنجیره ای از نقاط برجسته کار اوست.

 

مرکز خرید آدرس استانبول اولین و تنها مرکز خرید دکوراسیون منزل ترکیه است. روند کاری مرکز خرید آدرس استانبول اینگونه است که مارک های طراحی داخلی و خارجی مشهور همه زیر یک سقف در آدرس استانبول جمع آوری شده اند . در واقع دکوراسیون خانه و لوازم جانبی در یک فضای راحت و منحصر به فرد در این مرکز ارائه شده است. هر سبکی را که برای اتاق نشیمن ، اتاق خواب ، باغ و یا حتی دفتر خود ترجیح می دهید، دکوراسیون زیبای آن را از مرکز خرید آدرس استانبول تهیه کنید .

مرکز خرید آدرس استانبول خدمات حرفه ای طراحی و نصب و راه اندازی و حمل لوکس ترین و مدرن ترین محصولات از سراسر جهان را به صاحب خانه ها ارائه می دهد . ویژگی مرکز خرید آدرس استانبول این است که مشتریان با بازدید ازاین مرکز ، تجسم میکنند در یک منزل در حال گردش هستند و از اتاق خواب به نشیمن یا پذیرایی و … وارد می شوند . در این دکوراسیون ها انتخاب های باور نکردنی اتفاق افتاده و از محصولات نادر با طراحهای زیبا استفاده شده است و همه موارد از جمله نور ، کفپوش سخت و نرم ، طراحی حمام، طراحی آشپزخانه و لوازم خانگی در نظر گرفته شده است .

نقشه و موقعیت جغرافیایی مرکز خرید آدرس استانبول

 

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

brandium avm ataşehir

مرکز خرید برندیوم استانبول

مرکز خرید برندیوم استانبول مرکز خرید برندیوم استانبول (Ataşehir Brandium Avm) یکی از مراکز خرید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × چهار =