چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

هتل گرند جواهر کانونشن سنتر استانبول

هتل گرند جواهر کانونشن سنتر استانبول

هتل گراند جواهر استانبول کانونشن سنتر ، یکی از هتل های ۵ ستاره استانبول است که با توجه به نرخ مناسب و سرویس خوب خود توانسته است به نامی آشنا برای مسافرینی که به استانبول سفر میکنند ، تبدیل شود. این هتل مجموعاٌ دارای ۳۲۳ اتاق میباشد که فضای کافی برای اینکه مسافرین احساس راحتی کنند ، دارند و به سبک اروپایی دکور شده اند . اغلب مسافرینی که در هتل گراند جواهر استانبول اقامت داشته اند ، از فضا و امکانات داخل اتاق های این هتل رضایت داشتند و این هتل را برای اقامت در استانبول توصیه کرده اند . به علاوه این هتل دارای سان کنفرانس بسیار بزرگی میباشد که بزرگترین سالن کنفراس در اروپا لقب گرفته است و تجار و صاحبان بیزینس متعددی سمینارهای و کنگره های خود را در این هتل برگزار میکنند.

امکانات هتل گراند جواهر استانبول
استخر سرباز-استخر سرپوشیده – سونا- حمام ترکی-سالن بدنسازی- سولاریوم- ۳ رستوران با غذاهای بین المللی و انواع غذاهای ترکی-اینترنت پر سرعت-پارکبنگ-سالن های کنفرانس

هتل گراند جواهر استانبول دارای اتاق های متنوعی است که میتوانید برای اقامت خود انتخاب کنید. اتاق های استاندارد، اتاق های دلوکس، سوئیت های دلوکس، سوئیت های گوشه و سوئیت پرزیدنت، از انواع اتاق هایی هستند که برای اقامت در این هتل میتوانید استفاده کنید. کنید.

موقعیت محلی هتل گرند جواهر استانبول
از لحاظ موقعیت محلی هتل گرند جواهر استانبول در منطقه شیشلی در بخش اروپایی استانبول واقع شده است . مرکز خرید جواهر که یکی از مراکز خرید بزرگ استانبول میباشد ، در نزدیکی این هتل قرار گرفته است و همینطور دسترسی شما به خیابان نشان تاشی استانبول نیز بسیار راحت میباشد. متروی استانبول هم در منطقه شیشلی و هم در نزدیکی مرکز خرید جواهر استانبول ایستگاه دارد و شما با استفاده از مترو به تمام مناطق شهر استانبول دسترسی خواهید داشت به علاوه هتل گرند جواهر استانبول برای رفاه حال مسافرین ،سرویس رفت و برگشت رایگاه به میدان تکسیم استانبول برقرار کرده است که شما میتوانید به راحتی استفاده کنید.

نام هتل Hotel Grand Cevahir Hotel Convention Center
درجه هتل
فاصله تا میدان تکسیم 11min-5.3Km 
فاصله تا ایستگاه مترو (Sisli ) 15min-1 Km
تلفن 42 42 314 212 90+
وب سایت gch.com.tr
آدرس H. Edip Adıvar Mahallesi, Darülaceze Cd. No:9, 34382 Şişli

 

نقشه و موقعیت جغرافیایی هتل گرند جواهر کانونشن سنتر

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

Akgün İstanbul Hotel

هتل آکگون استانبول

هتل آکگون استانبول هتل آکگون استانبول (Akgün İstanbul Hotel) یکی از هتل های 5 ستاره …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + پنج =