مراکز خرید عمده در استانبول کجاست؟

مراکز خرید عمده در استانبول کجاست؟
یکی از دلایل اصلی سفر به استانبول ترکیه، مراکز خریداستانبول و بازارهای بی نظیری است که دارد. همچنین ارزان بودن قیمت اجناس بیشتر مراکز خرید این شهر بزرگ از دیگر دلایل سفر به بزرگ ترین شهر جهان است. بسیاری از تجار هم برای خرید عمده پوشاک و … از این شهر بزرگ بازدید میکنند.

مرکز خرید مرتر

مرکز خرید مرتر استانبول که در قسمت اروپایی این شهر واقع میباشد بیشتر اجناسی با قیمت مناسب و ارزان و کیفیتی معمولی را به فروش میرساند. خوبی این مرکز خرید عمده در استانبول این است که میتوان با فروشندگان چانه زد و اجناس را با تخفیف های بسیار خوبی خریداری کرد. مرکز خرید مرتر استانبول بیشتر لباس های زنانه خوب و بروزی داشته و بیشتر مناسب برای خانم ها میباشد.

محله باکرکوی

یکی از لاکچری ترین محله های استانبول در قسمت اروپایی استانبول، محله باکرکوی استانبول بوده که مملو از پاساژهای گوناگون و لباس فروشی های مناسب میباشد. این منطقه برای خرید عمده در استانبول بسیار مناسب است چرا که قیمت های بهتری نسبت به دیگر منطقه های شهر داشته و میتوان پوشاکی مثل بلوز و دامن، لباس شب های شیک و شلوارهای جنس خوب زنانه را از باکرکوی استانبول خریداری کرد.

محله فاتیح

و اما بازاری مختص آقایان در محله فاتیح استانبول! این بازار یکی از بزرگ ترین بازارهای شهر بوده که از هفت خیابان اصلی تا هفده خیابان فرعی میرسد. البته داخل این بازار علاوه بر پوشاک مردانه، پوشاک زنانه نیز به فروش میرسد. بیشتر مردم استانبول، برای خرید از مراکز خرید عمده در استانبول از این محله بازدید میکنند.

مرکز خرید عثمان بی

این مرکز خرید باکیفیت ترین اجناس را داشته و از نظر کفش و لباس در محله عثمان بی تک است. هرچه اجناس مرکز خرید عثمان بی استانبول باکیفیت تر بوده، قیمت ها نیز بالاتر میرود. بیشتر مغازه های این مرکز خرید به صورت عمده کار کرده و تنها تعداد کمی از آنها جزئی میفروشند.

خیابان استقلال

اگر میخواهید از برندها و مارک های بین المللی مطرح در دنیا خرید عمده داشته باشید، یکی از بهترین مکان هایی که میتوان معرفی کرد، خیابان استقلال استانبول بوده که شعبه های بسیاری از بهترین برندها و مارکهای معروف دارد. این خیابان معروف حدود ۳میلیون بازدید کننده تا آخر ماه داشته و اگر بتوانید هتل خود را نزدیک به این خیابان معروف رزرو کنید، از نظر خرید و گردش بی نیاز خواهید بود. همه فروشگاه ها و مراکز خرید عمده در استانبول در خیابان استقلال از ده صبح تا ده شب باز بوده و بیشتر اجناس در این خیابان بسیار ارزان و باکیفیت میباشد.

مرکز خرید جواهر

یکی دیگر از مراکز خرید عمده در استانبول، مرکز خرید جواهر استانبول بوده که شش طبقه داشته و دارای بهترین برندهای مطرح در دنیا میباشد که قیمتهایی باور نکردنی دارند. این مرکز خرید که نزدیک به متروی شیشلی هم میباشد علاوه بر برندهای بین المللی، بهترین برندهای ترک از جمله کوتون ، کلزیون ، ال سی وایکیکی و … در مرکز خرید جواهر استانبول شعبه دارند. مراکز خرید بسیار خوبی از جمله فروشگاه الیویوم در زیتون برونو برای لباس بچه هم در کنار مرکز خرید جواهر استانبول قرار داشته و شما همزمان میتوانید از چند مرکز خرید بازدید کرده و خرید مفصلی داشته باشید.

خیابان بغداد

در بخش آسیایی استانبول یکی از بهترین مراکز خرید عمده قرار گرفته که لوکس ترین خیابان استانبول نامیده میشود. خیابان بغداد در استانبول از بسیاری از برندهای معروف در بیشتر زمینه ها شعبه داشته و قیمتی مناسب برای اجناس خود دارد. این مرکز خرید در نزدیکی دریای مرمر قرار داشته و طول آن چهارده کیلومتر است. خیابان بغداد استانبول میتواند مرکز خرید خوبی برای توریست ها و گردشگرانی باشد که در قسمت آسیایی استانبول قرار دارد.

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

brandium avm ataşehir

مرکز خرید برندیوم استانبول

مرکز خرید برندیوم استانبول مرکز خرید برندیوم استانبول (Ataşehir Brandium Avm) یکی از مراکز خرید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 3 =