بازار مرتر استانبول

شهر زیبای استانبول علاوه بر داشتن مناطق دیدنی و جذاب دارای مراکز خرید فراوانی چون بازار بزرگ مرتر می باشد. موقعیت جغرافیایی مراکز خرید خیابان مرتر در منطقه زیبا و دیدنی زیتون برنو بوده و نزدیک به منطقه آکسارای می باشد. بازار مرتر استانبول مجموعه ای عظیم از فروشگاه های لباس و همچنین کارخانه های تولیدی لباس از برندهای معروف می باشد که در این خیابان واقع شده است.

مرکز خرید مرتر یکی از ممتازترین مراکز خرید عمده ترکیه بوده و در واقع قطب اصلی پوشاک و صادرات عمده در زمینه لباس از شهر استانبول به سراسر جهان می باشد.

بازار مرتر استانبول به دلیل فروش عمده انواع لباس های خاص، با کیفیت و زیبا با قیمت ارزان و با صرفه؛ بهشتی رویایی برای تجار لباس و همین طور مشتریان پوشاک از سراسر دنیا می باشد. اگر قصد دارید که به صورت حرفه ای خرید کنید، بازار مرتر استانبول می تواند یکی از گزینه های قابل توجه، مناسب و بی بدیل در لیست انتخاب های شما باشد.

از دیگر ویژگی های منحصر به فرد بازار مرتر استانبول می توان به نزدیکی آن به فرودگاه آتاتورک اشاره کرد که خریدی آسان و مطمئن را برای مسافران فراهم کرده و موجب صرفه جویی در وقت و هزینه حمل و نقل آنان به فرودگاه خواهد شد.

به دلیل فروش عمده انواع لباس های با کیفیت و ارزان در بازار مرتر در شهر استانبول، این بازار بزرگ مورد توجه اکثر تاجران پوشاک و خریداران حرفه ای قرار گرفته و توانسته است تامین کننده قسمت اعظم پوشاک ترک در بازارهای ایران باشد.

در کنار فروش و توزیع عمده پوشاک در بازار مرتر استانبول این بازار به ارائه فروش جزئی و تک نیز می پردازد که برای خریداران به منظور استفاده شخصی از البسه، فرصت بسیار مغتنمی به حساب می آید. همچنین در این بازار در زمان حراج می توان بهترین و شیک ترین البسه اعم از لباس های خانگی و مجلسی، کیف و کفش را با ارزان ترین و مناسب ترین قیمت خریداری نمود.

علاوه بر این هر ساله در فستیوال های مهم و پرشور فصل خرید ترکیه که با آمدن نوروز و جشن سال نو میلادی در بازارهای استانبول پر رونق تر می شود، می توان خریدی با تخفیفات ویژه را انجام داد.

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

Görmez AVM

مرکز خرید گورمز باجیلار استانبول

مرکز خرید گورمز باجیلار استانبول مرکز خرید گورمز (Görmez AVM) یکی از مراکز خرید زنجیره‌ای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + چهارده =