پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

شهربازی کیدزانیا استانبول 

شهربازی کیدزانیا استانبول 

شهربازی کیدزانیا استانبول درفضایی حدود ۸۰۰۰ مترمربع در فضایی کاملا شیک ومدرن ساخته‌شده است. شهربازی در اصل کیدزانیا چیزی عجیب برای ارایه ندارد فقط شهربازی کیدزانیا بزرگسالی و مشغله های ان به صورت کودکانه در امده است . در این شهربازی مدرن و پیشرفته حدود ۱۰۰ نوع شغل و مهارت بزرگ‌سالان بازسازی‌شده و فضاهایی بری این مشاغل ایجادشده است که کودکان بتوانند این مشاغل را از نزدیک در یک فضای تقریباً واقعی تجربه نمایند و به مهارت‌های فیزیکی، اجتماعی و خلاقیتی آن‌ها اضافه شود. در این شهر باری کودکان آزادند هر نوع شغلی را که به آن علاقه دارند بازی کنند، ازجمله مشاغلی که در شهربازی کیدزانیا استانبول کودکان میتوانند ساعاتی آن را تجربه نمایند می‌توان به شغل‌های پزشکی، کارمندی، پرستاری، دندان‌پزشکی، مهندسی، فروشندگی، نانوایی، خلبانی، راننده اتوبوس، نقاش، باغبان، آرایشگر و ….. اشاره نمود. این شهربازی پول مخصوص خود را دارد و کودکان می‌توانند در این شهربازی کسب درآمد کنند و پول خود را خرج نمایند.

در ورودی هر قسمت تابلویی نصب‌شده است که بر روی آن مقدار پولی که بچه‌ها می‌توانند هزینه کنند یا درامد داشته باشند و مدت‌زمانی که می‌توانند در آن مکان باشند، نوشته‌شده است و این سبب نوعی آموزش مدیریت پول برای بچه‌ها نیز می‌شود.

جالب است بدانید مثلاً در آرایشگاه اگر در نقش مشتری باشید باید پول پرداخت کنند و اگر در نقش آرایشگر باشند می‌توانند درآمد دریافت کنند. کودکان با درامدهای خود در این سرزمین بازی می‌توانند دران جا خوراکی، لباس و یا اسباب‌بازی از فروشگاه‌های مستقر در شهربازی کیدزانیا استانبول خرید نمایند. این شهربازی حتی بانکی مخصوص کودکان دارد که می‌توانند درآمد خود را دران پس‌انداز نمایند.

پدر و مادرها نیز می‌توانند همراه فرزندان خود در این شهر بارزی ترد کنند. فضای به وجود آمده در این هم یک تفریح لذت بخش برای کودکان است هم تجربه مشاغلی که کودکان دوست دارند در بزرگسالی به ان مشاغل مشغول شوند.

از خوبی‌های تور استانبول وجود فضاها و امکانات کافی در شهر استانبول برای تمام رده‌های سنی و سلایق است .

نحوه دسترسی شهربازی کیدزانیا استانبول

شهربازی کیدزانیا استانبول در قسمت اروپایی شهر استانبول واقع‌شده است نزدیک‌ترین خیابان به این مکان خیابان اکیدبامی است محله‌ای که شهر بازی کیدزانیا واقع‌شده است به محله اکادیبامی معروف است. در تور استانبول شما می‌توانید برای تردد به این مکان جالب از وسایل نقلیه عمومی استفاده نمایید ایستگاه اتوبوس Uzunçayır Metrobüs است.

بازدید از شهربازی کیدزانیا استانبول

شهر بازی کیدزانیا استانبول درمنطقه بشیکتاش واقع‌شده است این منطقه ازجمله مناطقی در شهر استانبول است که در آن اماکن دیدنی زیادی وجود دارد. در اطراف شهربازی کیدزانیا استانبول مراکز مختلف خرید و موزها و مراکز تاریخی واقع‌شده است که می‌توانید از آن‌ها دیدن نمایید. در تور استانبول به علت وجود تعداد زیاد اماکن و مراکز خرید و گردشی شما می‌توانید از تمام ساعات شبانه‌روز خود بیشترین استفاده را بنمایید. تعدادی از اماکنی که در اطراف این شهربازی وجود دارند می‌توان به اماکن زیر اشاره نمود:

  • کلوپ بابل
  • پارک دموکراسی
  • موزه اتاترک
  • میدان سیاسی تقسیم
  • کاخ دلمه باغچه
  • کاخ و مسجد اراتاکوی

ساعات بازدید شهربازی کیدزانیا استانبول

شهربازی کیدزانیا استانبول در روزهای عادی از ساعات ۱۰ صبح تا ۴ بعدازظهر و در روزهای تعطیل از ساعت ۱۰ صبح تا ساعت ۸ شب باز است.

در تور استانبول کودکان می‌توانند در این شهر بازی آرزوهایی که برای بزرگ‌سالی خوددارند را برای ساعاتی همراه با لذت و بازی تجربه کنند. اگر می‌خواهید به تور استانبول بروید و در این سفر کودکانتان همراه شما هستند آن‌ها را حتماً به شهربازی کیدزانیا استانبول ببرید. در این فضا آن‌ها ضمن لذت و تفریح و بازی می‌توانند کار گروهی را تمرین کنند و علایق واقعی‌شان را تجربه کنند. شهر بازی کیدزانیا یک فرصت شیرین و مفرح برای واقعیت و آینده کودکان است.

نقشه و موقعیت جغرافیایی شهربازی کیدزانیا استانبول

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

10 ساختمان تاریخی ساخته شده به سبک غربی در استانبول

10 ساختمان تاریخی ساخته شده به سبک غربی در استانبول با هزاران سال سابقه استانبول …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 1 =