شرایط تحصیل در دانشگاه استانبول

شرایط اولیه برای تحصیل در دانشگاه ها:

دانشجویان باید شرایط تحصیل در دانشگاه استانبول که شامل نسخه های اسناد رسمی مدارک تحصیلی متوسطه و دیپلم، همراه با ضمیمه دیپلم یا رشته تحصیلی ارائه شده توسط موسسه آموزش عالی می باشد، را ارائه دهند. دانشجویان باید لیست تمام دوره ها و نمرات خود را به زبان تاییدیه برنامه بورس تحصیلی (زبان انگلیسی به عنوان یک قاعده) نشان دهند.

الزامات و شرایط تحصیل در دانشگاه استانبول

تحت رهبری یکی از بنیادهای پیشرو در خانواده های ترکیه، بنیاد (Ömer Hacı (VAKSA گروه Sabancı در ژوئیه 1994 دانشگاه سابانجی استانبول تاسیس شد. بیش از پنجاه آکادمیک از 22 کشور مختلف، دانشجویان و افراد از بخش خصوصی در این کنفرانس در ماه اوت 1995 شرکت داشتند. در پایان کنفرانس، بر اساس دانش و تجربه شرکت کنندگان، فلسفه کلیدی یک “دانشگاه جهانی” با شعار “ایجاد و توسعه با هم” ظهور کرد. این کنفرانس توسط کمیته های طراحی دنبال شد که تحت هدایت یک “نظرسنجی گرایش دانشجویی” فعالیت می کردند. مراسم ابتدایی دانشگاه پردیسان Sabancı در تاریخ 31 ژوئیه 1997 برگزار شد. این دانشگاه اولین سال تحصیلی خود را در 20 اکتبر 1999 آغاز کرد.

پذیرش در دانشگاه استانبول

مدارک مورد نیاز جهت تحصیل در ترکیه برای برنامه های کارشناسی یا کارشناسی ارشد مدارس تحصیلی یا مدارس تابستانی برای تحصیلات مورد نیاز است. فهرست اسناد برنامه به قرار زیر است:

  • درخواست برای کمک هزینه تحصیلی
  • یک کپی پاسپورت
  • تاریخچه شخصی یا CV که نشان دهنده دستاوردها، جوایز، مسئولیت های شغلی، کارآموزی، پروژه های داوطلبانه، بورس تحصیلی (در صورت وجود)، مقالات علمی (در صورت وجود).
  • یک نامه (مقاله) با توضیح دقیق در مورد نیاز در مطالعه در منطقه انتخاب شده از تخصص در موسسه آموزش عالی (معمولا حدود 500 کلمه).
  • منابع از استادان دانشگاه یا همکاران (به طور معمول، دو نامه توصیه شده در یک زبان خارجی و با امضای سابق با سطح مقدماتی، آدرس پست الکترونیک و تلفن تماس مشخص شده است).

مهارت زبان در دانشگاه استانبول

گواهی آزمون بین المللی در مورد مهارت زبان انگلیسی (IELTS ،TOEFL برای زبان انگلیسی، آمادگی آزمون TestDaF آلمانی، آمادگی آزمون delf و همچنین dalf /tcf برای فرانسه و دیگران) سایر اسناد مشخص شده توسط برنامه تحصیلی که در کارآموزی حرفه ای، مشارکت در مسابقات علمی و غیره ثابت می شود. در هنگام نوشتن یک مقاله، متقاضی نباید داده CV را مجددا فهرست کند و همه دستاوردها و تجربه کاری را فهرست کند. نامه انگیزه به نشان دادن توانایی متقاضی برای بحث، توضیح و استدلال است که توسط کارکنان کمیسیون برآورد می شود تا تصمیم مناسب بگیرند.

درباره‌ی استانبول سرا

همچنین ببینید

مکالمات تلفنی در زبان ترکی استانبولی

مکالمات تلفنی در زبان ترکی استانبولی

اصطلاحات و جملات مهم برای مکالمه تلفنی در زبان ترکی استانبولی اصطلاحات کاربردی در مکالمه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + شش =