پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

تور استانبول در روزهای بارانی

تور استانبول در روزهای بارانی
تور استانبول در روزهای بارانی کمتر طرفدار داشته اما این روزها شهر حال و هوایی دیدنی دارد که دیدن آن خالی از لطف نیست. اگر چکمه های بلند و چتر و بارانی براق گران قیمتتان در ایران دیگر کاربرد ندارد با چک کردن سایت هواشناسی یک روز بارانی را برای سفر به استانبول انتخاب کنید تا از یک روز متفاوت لذت ببرید.
هتل های استانبول نزدیک به تنگه بسفر در روزهای بارانی نعمت بزرگی است برای دیدن پرندگان و امواج پر تلاطم دریا و شهروندان چتر به دست که برای گذران وقت در هوایی پاک به یان منطقه مراجعه میکنند. پس هتل هایی در مناطق ساحلی تکسیم و  فاتیح را انتخاب کنید.
تور استانبول در روزهای بارانی یک دوربین عالی می طلبد برای ثبت تصاویری زیبا و آینه ای، تصاویر آینه ای در منطقه بالات استانبول در روزهای بارانی بی نظیرترین تصاویری است که یک هنرمند می تواند ثبت کند. ساختمانهای رنگارنگ که با انعکاس در چاله های آبی از دو سو قد اعلم میکنند. پس قدم زدن در خیابانهای بالات را در روزهای بارانی از دست ندهید.
تور استانبول در روزهای بارانی خوراک گشت و گذار در کافه های کوچک منطقه بالات می باشد. کافه های رنگارنگ با حضور سالمندان با لباسهای بومی خود که چتر به دست برای گذران وقت به آن مراجعه میکنند سوژه ای مناسب رای عکاسی و معاشرت و بگو و بخند می باشند.
هتل استانبول مناسب در روزهای بارانی، هتلی است که پنجره هایی وسیع به سمت تنگه بسفر و یا پهنه شهری دارد تا بتوانید بارش باران و هجوم ابرها و بازی باد و رعد و برق را به خوبی مشاهده کنید و حتی از خوردن یک فنجان چای ترکی در اتاقتان لذت ببرید.
تور استانبول در یک روز بارانی بهترین موقعیت برای تست خوراکی های گرم خیابانی است که گاریچیان به فروش می رسانند. طعمی گرم در هوایی سرد و بارانی لذت بخش است.
تور استانبول در یک روز بارانی و تجربه طعم سیمیت های داغ و خوشمزه، خاطره انگیز ترین طعمی است که در زندگیتان حس می کنید.
تور استانبول و خوردن کومپیر داغ زیر باران هم بسیار دلچسب است سیب زمینی های آب پزی که شکمشان با قارچ و ذرت و سبزیجات و پنیر پر شده اند.
 
تور استانبول در روزهای بارانی از زیباترین سفرهایی است که در طول عمر خود تجربه می کنید و بی شک با تجربه سفر در تابستان به کلی مغایرت دارد و چندین برابر هیجان انگیز تر می باشد.
تور استانبول در روزهای بارانی برای افرادی که دچار رماتیسم یا دردهای استخوانی مزمن هستند توصیه نمی شود. این شهر به دلیل رطوبت بالا آن هم در زمان های بارانی دردهای مزمن رماتیسمی و استخوانی را افزایش می دهد.

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

راهنمای سفر انفرادی به استانبول

صفر تا صد راهنمای سفر انفرادی به استانبول

صفر تا صد راهنمای سفر انفرادی به استانبول استانبول به عنوان بزرگترین شهر ترکیه، صنعت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × دو =