نمایشگاه چرم و مد استانبول

نمایشگاه چرم و مد استانبول 2022

نمایشگاه چرم و مد استانبول 2022

سومین نمایشگاه چرم و مد استانبول (2022 Istanbul Le Show) از تاریخ 30 دی الی 02 بهمن ماه 1400 در مرکز کنگره استانبول(ICC) برگزار می گردد.

نمایشگاه چرم استانبول (LeShow) با داشتن تنوع گسترده ی محصولات مهمترین مجمع صنعت چرم و خز در اروسیا(اروپا و آسیا) از سال ١٣٨٥ میباشد.

حضور متخصصین محلی و بین المللی این نمایشگاه را به معتبرترین بازار خرید و فروش صنعتی تبدیل کرده است.

محصولات این نمایشگاه به بازارهای سراسر جهان ارائه میشود. افرادی که اهمیت ویژه ای به مد و زیبایی میدهند باید در نظر داشته باشند که این نمایشگاه با ارائه های متفاوت خود در زمینه چرم موقعیت منحصر به فردی را از آن خود کرده است.

تنوع گسترده ی نمایش های مد و زیبایی، سمینارها و آموزشگاه ها در LeShow این زمینه را فراهم میکند تا برنامه ای رضایت بخش توسط مسئولین ارائه گردد. LeShow یک نمایشگاه تجاری بین المللی است و با ارائه ی آخرین محصولات و فناوری های چرم امکان ارائه ی محصولات داخلی به سراسر جهان و میزبانی از کشورهای خارجی را فراهم نموده و توانایی برطرف نمودن نیازهای صنعت چرم و خز را داراست.

در طول این رویداد سه روزه LeShow ، مجموعه های برجسته و چشمگیر از محصولات چرمی، خز و پارچه، لباس، کیف دستی، لوازم جانبی، جواهرات فروشی، لباس بافتنی ، ترمه و لباس لوکس مارک های اخلاقی و پایدار به نمایش گذاشته خواهند شد.

تاریخ برگزاری 30 دی الی 02 بهمن ماه 1400- (22-20 ژانویه 2022)
محل برگزاری کنگره مرکزی استانبول(ICC)
شرح صنعت صنعت چرم و خز
آدرس Harbiye, Darülbedai Caddesi No:3, 34367 Şişli/İstanbul
تلفن 00 90 373 212 90+
وب سایت leshowistanbul.com

تقویم نمایشگاه های 2022 استانبول ترکیه

توجه : با توجه به امکان جابجایی تاریخ برگزاری نمایشگاه ، خواهشمندیم قبل از هر اقدامی با سایت رسمی نمایشگاههای ترکیه یا آزانس های مسافرتی معتبر تماس حاصل فرمایید.

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

AFEX'24

مجمع سرمایه گذاری و نمایشگاه تجاری آفریقا در استانبول

مجمع سرمایه گذاری و نمایشگاه تجاری آفریقا در استانبول مجمع سرمایه گذاری و نمایشگاه تجاری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 4 =