چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403

کلوب تیرماتا ویو مئیر بیچ استانبول 

کلوب تیرماتا ویو مئیر بیچ استانبول 

شهر استانبول با وجود انواع جاذبه ها و تفریحات تقریبا برای همه افراد با انواع سلیقه ها مناسب است . بعضی افراد برای دیدن آثار تاریخی و موزه ها به استانبول می روند برخی برای گردش ، خرید و تفریح استانبول را انتخاب می کنند . از جمله تفریحات لذت بخش برای گردشگران گذراندن ساعاتی از وقت خود در سواحل شنی و کلوب های اطراف دریا می باشد .

یکی از کلوب های خوب استانبول، کلوب تیرماتا ویو مئیر بیچ استانبول(Tırmata Balık & Beach) است . این کلوب ساحلی منحصر به فرد به دلیل دارا بودن همه امکانات رفاهی و تفریحی یکی از عالی ترین و محبوب ترین پلاژ ها در استانبول محسوب می شود و به همین دلیل هم هست که همه ساله در فصل های گرم افراد زیادی برای تفریح به آنجا می روند و کلوب تیرماتا ویو مئیر بیچ استانبول در این اوقات با ازدحام جمعیت مواجه می شود .

کلوب تیرماتا در ساحل کیلیوس واقع شده که از سمت چپ به پلاژ سولار استانبول منتهی می شود . ساحل کیلیوس در بخش اروپایی استانبول قرار دارد و از سواحل دوست داشتنی این شهر محسوب می شود .

کلوب تیرماتا ویو مئیر بیچ استانبول 

پلاژهای کیلیوس ساری یر استانبول

تفریحات در کلوب تیرماتا ویو مئیر بیچ 
در فصول معتدل در این ساحل بی نظیر تفریحات هیجان انگیزی برای تمامی گردشگران وجود دارد که باعث شده کلوب تیرماتا ویو مئیر بیچ به مکانی مفرح و شاد برای آن ها تبدیل شود از آن جمله می توان به جت اسکی در آب های دریا ، فوتبال ساحلی ، والیبال ساحلی ، قایق های پدالی ، بانانا و … را نام برد . همچنین در کلوب تیرماتا ویو مئیر بیچ شما می توانید آفتاب بگیرید ، به ماهیگیری در دریا بپردازید ، روی ماسه های نرم ساحل راه بروید ، در آب های دریای سیاه به شنا کردن بپردازید و خاطره روزی شاد را برای خود و همراهانتان از استانبول به یادگار ببرید .

اگر مدت طولانی از روز در کلوب تیرماتا ویو مئیر بیچ استانبول ترکیه بودید و احساس گرسنگی کردید برای پذیرایی می توانید انواع چیزبرگر ، همبرگر ،گوزلمه ، تست ساندویج و انواع غذاهای ترکی و همچنین انواع کیک ها و نوشیدنی های فوق العاده خوش طعم بین المللی و ترکی را در رستوران ها و کافه های دل پذیری که در کلوب تیرماتا هستند را تجربه کنید .

یک کلوب تفریحی هم در همان نزدیکی برای کودکان وجود دارد که اگر شما در سفر همراه خود کودکی دارید می توانید او را نیز بدون نگرانی در محیطی که مخصوص کودکان می باشد بگذارید ، مطمئن باشید که این کلوب محیطی امن برای بازی و تفریح کودک شما فراهم کرده است و خاطره خوبی را در ذهن او باقی خواهد گذاشت .

کلوب تیرماتا ویو مئیر بیچ استانبول 

نحوه دسترسی به کلوب تیرماتا ویو مئیر بیچ استانبول 

همانطور که اشاره کردیم این کلوب در ساحل کیلیوس قرار گرفته که برای دسترسی به این ساحل با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی اول باید از طریق اتوبوس ها و مینی بوس هایی که در میدان تکسیم قرار دارند به منطقه سریر بروید و از آن جا دوباره با یکسری اتوبوس به ساحل کیلیوس برسید .

پیشنهاد می کنیم حتما از این ساحل زیبا و کلوب تیرماتا ویو مئیر بیچ که در این ساحل قرار دارد دیدن کنید و اگر می توانید از همین طریق به ساحل بروید چرا که این جاده از میان جنگل های بلگراد گذر می کند و می توانید از چشم انداز های زیبایی هم در طول راه دیدن کنید .

کلوب تیرماتا ویو مئیر بیچ استانبول 

هزینه ی ورود به کلوب تیرماتا استانبول

هزینه ورودی به کلوب تیرماتا در روزهای عادی 40 لیر ترکیه است که این نرخ در روزهای آخر هفته به 60 لیر می رسد .

هزینه ورودی به کلوب تیرماتا برای کودکان 0 تا 6 ساله بصورت رایگان می باشد.

هزینه ورودی به کلوب تیرماتا در روزهای عادی برای کودکان بین 7 تا 14 سال در روزهای عادی 20 لیر و در آخر هفته 30 لیر می باشد.

نقشه و موقعیت جغرافیایی کلوب تیرماتا استانبول

درباره‌ی عرفان

همچنین ببینید

بهترین منطقه جهت خرید ملک روستایی در استانبول

بهترین منطقه جهت خرید ملک روستایی در استانبول

بهترین منطقه جهت خرید ملک روستایی در استانبول داشتن ملک در روستاهای استانبول به دلیل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + دو =