کافه و رستوران آلبورا کاتیسما استانبول

کافه و رستوران آلبورا کاتیسما استانبول

آلبورا کاتیسما یک کافه و رستوران منحصر به فرد در قلب شهر تاریخی استانبول است. این رستوران در چند قدمی مسجد آبی، ایاصوفیه و کاخ توپکاپی قرار دارد و با ورود به باغش وارد قصری اسرار آمیز مربوط به دوره امپراطوری روم شرقی که زمانی در اینجا بوده است خواهید شد. آلبورا کاتیسما در سال 2005 در یک خانه قدیمی عثمانی یعنی مکان کنونی اش افتتاح شد. در این رستوران سالنی دنج و فضای بزرگ روبازی با خدماتی دوستانه و البته غذایی خوشمزه در تمام طول سال ارائه می شود. به لطف موفقیت های این رستوران، آلبورا کاتیسما در سال های اخیر بسیار پیشرفت کرده ولی اشتیاقش مبنی بر ساخت تجربه ای عالی برای صرف غذا در استانبول همچنان باقی است.

منوی این رستوران شامل غذاهای ترکی و بین المللی می باشد و در آن به انواع رژیم های غذایی و مزه ها توجه شده است. تخصص آلبورا کاتیسما در تهیه غذاهای دریایی، ترکی سنتی، دسرهای خوشمزه و غذاهای مخصوص گیاه خواران است. سر آشپزان و پیشخدمتان تحصیل کرده این رستوران از ارائه هرگونه پیشنهاد درباره منو و تغییرات در مورد غذا در صورت درخواست خوشحال خواهند شد.

در سال 2012 آشپزخانه این رستوران بزرگ و به روز شد. همچنین جزئیاتی سنتی نظیر یک تنور سنگی بزرگ برای پخت نان های خوشمزه و یک منقل ذغالی برای پخت انواع کباب ها از مناطق مختلف ترکیه به آن اضافه شد. این رستوران در تمام طول سال و حتی در روز سال نو باز است و میزبان گروه ها، خانواده ها به همراه کودکانشان، زوج ها و جشن های شما می باشد.

آدرس Cankurtaran Mh., Yeni Akbıyık Caddesi 36-38, 34122 Fatih
تلفن 80 35 516 212 90+
ساعت کار Opens at : 9AM–1:30AM
وب سایت alburakathisma.com

 

نقشه و موقعیت جغرافیایی رستوران و كافه آلبورا كات هيسما

 

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

طرز تهیه کباب لقمه ترکیه ای

طرز تهیه کباب لقمه ترکیه ای لذیذ و خوش طعم

طرز تهیه کباب لقمه ترکیه ای لذیذ و خوش طعم کباب لقمه ترکیه، یکی از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 15 =