چه شرایطی برای تور استانبول در وضعیت کُرونا وجود دارد؟

چه شرایطی برای تور استانبول در وضعیت کُرونا وجود دارد؟

تور استانبول با توجه به باز شدن مرز ایران و ترکیه می طلبد که متقاضی بسیاری داشته باشد. از این رو رزرو هتل استانبول هم روز به روز در حال افزایش است.تور استانبول در شرایط فعلی بسیار پر مخاطب بوده و رزرو هتل استانبول هم بدین ترتیب می باشد، پس برای رزرو هتل دقت کنید.

نه تنها تور استانبول، بلکه سفر به دیگر کشورهای خارجی که مرز آن ها باز شده هم شرایط ویژه ای دارد که در ادامه به آن ها اشاره می شود.

جدید ترین اطلاعات به دست آمده حاکی از آن است که با انجام آزمایش های کرونا (کووید ۱۹) در آزمایشگاه های معتبر و معتمد وزارت بهداشت و درمان کشور، بدون محدودیتی می توان هتل استانبول و تور استانبول را رزرو کرد.

فرودگاه استانبول

آن دسته از گردشگرانی که تور استانبول را رزرو کرده اند باید بدانند تا ۷۲ ساعت قبل پرواز، باید اقدام به انجام آزمایش کرونا در آزمایشگاه های معتبر کنند.

نام آزمایشگاه های معتبر، که توسط وزارت بهداشت و درمان به ثبت رسیده اند در ذیل مطلب ذکر شده تا بتوانید با فراغت خاطر، عازم شهر استانبول شوید.

نام آزمایشگاه های معتبر تست کُرونا چیست؟

نام اولین آزمایشگاه معتبر برای تست کُرونا تور استانبول، آزمایشگاه ونک در تهران می باشد. آزمایشگاه بیمارستان عرفان نیایش به آدرس اتوبان همت، غرب دومین آزمایشگاه معتبر برای آزمایش کووید ۱۹ می باشد.

آزمایشگاه بیمارستان پارس در بلوار کشاورز، آزمایشگاه بیمارستان رسالت جنب پل سید خندان، خیابان ابوذر از دیگر لابراتوار های مورد تایید وزارت بهداشت می باشند.

آزمایشگاه معتبر برای کسانی که تور استانبول از مشهد را رزرو کرده اند به این شرح است:

آزمایشگاه مرکزی جهاد دانشگاهی واحد خراسان مشهد و آزمایشگاه نیکان در خیابان احمد آباد، خیابان عارف، عارف ۲ از جمله لابراتوار های معتبر و معمتمد وزارت بهداشت و درمان در شهر مشهد هستند که می توانید به آن ها مراجعه کنید.

آزمایشگاه پاتوبیولوژی آراد در کرج، آزمایشگاه آذرمهر در اصفهان، آزمایشگاه نیلو در شیراز، آزمایشگاه بوعلی در قم، آزمایشگاه بیمارستان خصوصی پارس در رشت (بلوار قلی پور)، آزمایشگاه دانش در تبریز (خیابان ۱۷ شهریور جدید) و آزمایشگاه فرزان در همدان (بوعلی) از جمله آزمایشگاه های معتمد در سراسر ایران هستند که برخی از آن شهرها، مبدا تور استانبول می باشند.

آیا مامورین دولتی هم باید به این آزمایشگاه ها برای کرونا بروند؟

در پاسخ به سوال مطرح شده باید بگوییم خیر، دیپلمات ها و ماموران دولت جمهوری اسلامی ایران باید به آزمایشگاه انستیتو پاستور مراجعه نمایند. این آزمایشگاه در خیابان پاستور تهران قرار دارد و مسئول آن شخصی به نام علیرضا بیگلری است که این انستیتو در ۲۹ دی ۱۲۹۹ (۹۹ سال پیش) به بهره برداری رسیده است.

انستیتو پاستور در تهران جهت انجام تست کرونا دیپلمات ها
انستیتو پاستور در تهران جهت انجام تست کرونا دیپلمات ها

با توجه به شرایط کُرونا، کدام هتل استانبول اصول بهداشتی را رعایت می کند؟

بیشتر هتل های استانبول از نظر بهداشت جهت جلوگیری از ویروس کرونا، اصول بهداشتی را رعایت می کنند. البته در این بین تعدادی هتل استانبول بی کیفیت پیدا می شود که برای اسکان گردشگران تور استانبول اصلاً توصیه نمی شود، پس در انتخاب هتل در تور استانبول دقت کنید و هتلی را انتخاب کنید که تمام پروتکل های بهداشتی را رعایت کرده باشد.

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

راهنمای سفر انفرادی به استانبول

صفر تا صد راهنمای سفر انفرادی به استانبول

صفر تا صد راهنمای سفر انفرادی به استانبول استانبول به عنوان بزرگترین شهر ترکیه، صنعت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + 4 =