پلاژهای کیلیوس ساری یر استانبول

پلاژهای کیلیوس ساری یر استانبول

ساحل کیلیوس استانبول (Kilyos Beach Istanbul) یکی از استراحتگاه ها و تفرجگاه های محبوب در این شهر است که در بهار و تابستان میزبان گردشگران بسیاری از کشورهای مختلف می باشد.

این ساحل در قسمت اروپایی استانبول واقع شده و یکی از بهترین سواحل منطقه ساری یر شناخته شده است. 

شما میتوانید با استفاده از وسایل نقلیه عمومی مثل اتوبوس و مینی بوس از طرف میدان تکسیم به این ساحل برسید.

مسیر ساحل کیلیوس استانبول نیز به خاطر رد شدن از کنار جنگل های سرسبز، منظره ای زیبا و غیرقابل وصف دارد.

با پا گذاشتن روی شن های کف این ساحل احساس خوبی به شما دست خواهد داد. در این ساحل انواع امکانات مثل تخت های تاشو، رختکن، سرویس بهداشتی، رستوران، دوش ساحلی و چتر نیز وجود دارد تا در طول استراحت و تفریح با مشکلی روبرو شوید.

امکانات تفریحی ساحل کیلیوس استانبول

این ساحل تفریحی که در شمال استانبول قرار دارد، به خاطر محبوبیت و معروفیتش، هتل های لوکس و مدرن بسیاری در اطراف خود دارد.

همینطور رستوران های خوب با سرو انواع غذاهای ترکی و سنتی و بین المللی، برنامه ها و سرگرمی های هیجان انگیز و جالب تابستان مثل کایتینگ، کنسرت های ساحلی، ماهیگیری، اسکی و موج سواری روی آب های دریای سیاه و … از سرگرمی های این ساحل هستند. همچنین شما میتوانید در آب های دریای سیاه شنا کرده و یا هنگام آفتاب گرفتن در ساحل شنی ساحل کیلیوس استانبول ریلکس کنید.

بیشتر توریست ها و گردشگران تور استانبول علاقه مند به پلاژهای عمومی و خصوصی هستند که در اختیار آنها همراه با پرداخت هزینه قرار داده میشود.

انواع پلاژهای ساحل کیلیوس استانبول شامل پلاژ ساحلی سلار ، پلاژ ساحلی دالیا ، پلاژ ساحلی نان استپ ، پلاژ ساحلی اوزونیا و پلاژ بورس میباشد که این پلاژ آخری برای دانشگاه بغازایچی هست.

گزارش تصویری از ساحل کیلیوس استانبول

نقشه و موقعیت جغرافیایی ساحل کیلیوس استانبول

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

پارک ساحلی ببک استانبول

پارک ساحلی ببک استانبول | پارک تورکان سابانجی پارک ببک (Bebek Park) یکی از جذاب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × سه =