پارک لایف و تجربه ناب کنسرت ها در استانبول

پارک لایف استانبول

پارک لایف و تجربه ناب کنسرت ها در استانبول

یکی از بهترین تفریحات در ترکیه رفتن به کنسرت‌ها و همچنین بازدید از فضای سبز و پارک‌های طبیعی است. پارک لایف Life Park استانبول یکی از مکان‌های دیدنی است که دقیقاً این دو هدف سفر در تور استانبول را بر آورده می‌کند چرا که در کنار اینکه پارک زیبایی است، در آن کنسرت‌ها و جشنواره‌های فراوانی برگزار می‌شود.
با استانبول سرا همراه باشید تا شما را با پارک لایف  و نحوه بازدید و دسترسی به آن آشنا کنیم.

پارک لایف استانبول

پارک لایف استانبول یکی از پارک‌های معروف استانبول می‌باشد که در کنار دیوار باغچه کوی و در فاصله ۷ کیلومتری منطقه مسلک Maslak استانبول قرار دارد و به همین دلیل این پارک را به عنوان پارک بغچه کوی هم می‌شناسند.

پارک لایف در کنار اینکه دارای فضای طبیعی بسیار زیبایی می‌باشد و در آن می‌توان ساعاتی خوش را تجربه کرد، مکانی برای برگزاری کنسرت‌های متنوع و همچنین جشنواره‌ها و فستیوال‌های مختلف است.

پارک لایف استانبول

این پارک دارای وسعت ۱۵ هزار متر مربعی است که به برگزاری کنسرت‌ها و فستیوال‌ها اختصاص دارد و در ۳ سال اخیر پارک لایف میزبان بیش از ۵۰ کنسرت بوده است و هنرمندان مشهوری نظیر آرمین ون بورن Armin Van Buuren در آن اجرا داشته‌اند.

پارک لایف استانبول

امکانات و تفریحات پارک لایف استانبول
پارک لایف دارای فضای سبز بسیار زیبایی است و در آن می‌توان روزی عالی را به دور از هیاهو از شلوغی شهر استانبول گذراند اما اکثر کسانی که به این پارک می‌آیند برای کنسرت‌ها و جشنواره‌های مختلف آن است.

پارک لایف استانبول

پارک لایف دارای محوطه رو بازی با ظرفیت ۲۰ هزار نفر می‌باشد که همین برای اینکه بدانیم کنسرت‌های بزرگی در این جا برگزار می‌شود کافی است و خوب است این را بدانید که در سال ۲۰۱۴ بیش از ۱۵۰ هزار نفر در کنسرت‌های مختلف از این پارک بازدید کردند که همین این پارک را به یکی از مشهورترین چارک‌های استانبول تبدیل شده است.

پارک لایف استانبول

در کنار این قسمت دیگر پارک لایف دارای یک محیط جنگلی مخصوص پیک نیک و گردش با ظرفیت ۲ هزار نفر می‌باشد که در آن می‌توان به فعالیت‌های زیر پرداخت:

پیاده روی
می‌توانید در مسیرهای بسیار زیبای پیاده روی این پارک که از میان جنگل می‌گذرد پیاده روی کرده و لذت ببرید.

دوچرخه سواری
اگر اهل دوچرخه سواری هستید می‌توانید از غرفه مخصوص دوچرخه کرایه کرده و از دور زدن در پارک و مسیرهای ویژه دوچرخه سواری لذت ببرید.

رستوران و کافی شاپ
در کنار بازدید از پارک می‌توانید در رستوران‌ها و کافه‌های بسیار زیبا و دوست داشتنی این پارک استراحت کرده و غذا و نوشیدنی مورد علاقه خود را نوش جان کنید.

پارک لایف استانبول

پارک لایف دارای رستوران‌های خوبی است که همگی دیوارهای شیشه‌ای داند و در محیطی زیبا در وسط جنگل می‌توانید از غذا خوردن لذت ببرید.

پارک لایف استانبول

پارک لایف استانبول

در کنار بازدید از پارک لایف می‌توانید از مکان‌های دیدنی استانبول که در نزدیکی این مکان قرار دارد هم دیدن کرده که در زیر چند نمونه از آن‌ها را ذکر می‌کنیم:

  • پارک جنگلی آتاتورک
  • محله ساری یر
  • موزه سادبرک هانم

برای بازدید از پارک باید در روزهایی عادی بین ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۶ بعد از ظهر در این مکان حاضر شوید.

پارک لایف استانبول

نحوه دسترسی به پارک لایف استانبول
دسترسی به پارک لایف استانبول شاید از آنجا که در فاصله‌ای کم از شهر است کمی سخت به نظر برسد اما پارک در نزدیکی محله ساری یر است و در نزدیکی این مکان ایسگاه مترویی قرار دارد که به همین خاطر دسترسی به آن بسیار آسان و راحت می‌باشد.

پیشنهاد ما برای دسترسی آسان و به صرفه به این مکان استفاده از وسایل نقلیه عمومی مثل مترو و اتوبوس است که راحت‌ترین راه آمدن به ایستگاه مترو حاجی عثمان Haciosman است و بعد از آن می‌توانید با ۱۰ دقیقه پیاده روی و یا با مینی بوس های خطی مخصوص به این مکان دسترسی داشته باشید.

نقشه و موقعیت جغرافیایی پارک لایف استانبول

 

درباره‌ی زهرا پیغامی

همچنین ببینید

پارک ساحلی ببک استانبول

پارک ساحلی ببک استانبول | پارک تورکان سابانجی پارک ببک (Bebek Park) یکی از جذاب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − چهارده =