پارک آبی آکوا مارین استانبول

پارک آبی آکوا مارین استانبول

پارک آبی آکوا مارین استانبول در 12 می سال 1999 در بخش اروپائی شهر تاسیس شده و از بزرگترین پارک های آبی در شهر استانبول به شمار می آید .

آکوا مارین در منطقه فاتح استانبول احداث شده و سرسره ها و استخرهای متعدد موجود در آن می تواند تا ساعت ها گردشگران را به خود مشغول ساخته و روزی خاطره انگیز برای آنان به همراه داشته باشد .

 

 پارک آبی آکوا مارین

این مجموعه آبی که از جاذبه های گردشگری و تفریحات استانبول می باشد با موقعیتی در ساحل جنوبی استانبول و حاشیه دریای مرمره ، قابلیت پذیرش 3 هزار نفر را به طور همزمان دارد و بازی های مهیج آن برای تمامی رده های سنی چه کودک و چه بزرگسال مناسب می باشد .

پارک آبی آکوا مارین

آکوا مارین ، پارک آبی استانبول
تمامی وسایل و سرسره های پارک آبی استانبول آکوا مارینابا بهترین استانداردهای دنیا بررسی شده و محیطی بسیار پاکیزه و بزرگ دارد.

همینطور پارک آبی استانبول آکوا مارینا بزرگترین پارک آبی استانبول شناخته شد و محبوبیت بسیاری بین توریست ها و گردشگران تور استانبول دارد.

بهترین برنامه ها و فعالیت ها را پارک آبی استانبول آکوا مارینا در نظر گرفته مثل موزیک زنده، آبشار مصنوعی، استخر المپیک، رافتینگ، استخر بازی برای کودکان، انیمیشن برای کودکان، سیاه چاه آبی و سرسره های بلند و .. از وسایل بازی این مجموعه هستند.

از دیگر خدماتی که در پارک آبی استانبول آکوا مارینا ارائه میشود خدمات عکاسی مجموعه بوده، شما میتوانید لحظات شادی را که در پارک آبی استانبول آکوا مارینا سپری میکنید را یادگاری داشته باشید.

همینطور امکانات کمد مخصوص و دوش همینطور اتاق مخصوص پزشکی و فروشگاه که این مجموعه بزرگ را کامل تر کرده است.

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

پارک ساحلی ببک استانبول

پارک ساحلی ببک استانبول | پارک تورکان سابانجی پارک ببک (Bebek Park) یکی از جذاب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + هفت =