هتل گلدن هیل استانبول

هتل گلدن هیل استانبول

هتل گلدن هیل استانبول(Golden Hill Hotel) یکی از هتل های 4 ستاره استانبول است که در قسمت اروپایی استانبول واقع شده و بخاطر موقعیت و قیمت مناسب و مقرون به صرفه مورد پسند گردشگران تور استانبول میباشد.

هتل گلدن هیل در یکی از مناطق قدیمی استانبول منطقه فندیک زاده و در مرکز شهر واقع شده است و به تمام قسمت های اروپایی استانبول دسترسی دارد این هتل بسیار مناسب خانواده ها می باشد.

همانطور که گفته شد این هتل از هتل های منطقه فندیک زاده در فاصله‌ی ۵ دقیقه‌ای از جاذبه‌ها و اماکن دیدنی استانبول همانند مسجد ایاصوفیه ،کاخ توپ‌کاپی ، مسجد آبی ، بازار بزرگ استانبول و کاخ دولما باهچه قرار گرفته است . فاصله فرودگاه آتاتورک تا هتل 4 ستاره گلدن هیل استانبول تنها نیز ١٢ کیلومتر است .

هتل Golden Hill استانبول دارای دارای ، ٩٧ اتاق شامل 91 اتاق استاندارد و 6 سوئیت مجهز میباشد که در مجموع گنجایش ٢٠۶ تخت‌خواب را دارد. اتاق ها تمیز و با دکور متفاوت تزین شده و مکانی بسیار آرام و راحت برای استراحت بعد از یک روز پر تلاش است در صورت لزوم ظرفیت اضافه کردن تخت سوم را نیز داراست و کفپوش آن نیز موکت است. هر اتاق هتل گردن هیل ترکیه دارای حمام اختصاصی با دوش و سشوار، تختخواب دونفره، تراس اختصاصی، خط تلفن مستقیم، تلویزیون ماهواره‌ای، گاوصندوق و سیستم تهویه‌ی مطبوع و گرمایش مجزاست.

هتل گلدن هیل استانبول دارای سان SPA ست. محلی که شما می توانید از لحاظ فیزیکی و روانی در آنجا آرامش پیدا کنید. در این سالن با جوی آرامش بخش و شگفت انگیز، شما می توانید با استفاده از امکانات خاص درمانی و آرامش بخشی از تمام انرژی های منفی و استرس زندگی روزمره خلاصی یابید.امکانات این سالن شامل سونا، جکوزی، استخر سرپوشیده، سالن ورزشی، سالن زیبایی و کافه است.

هتل گلدن هیل دارای حمام ترکی رایگان، استخر سرپوشیده و بوفه‌ی کنار استخر (با هزینه‌ی اضافی)، صندلی‌های حمام آفتاب، باشگاه بدنسازی و سوناست. خدمات زیبایی و ماساژ نیز با هزینه‌ی اضافی در اختیار مهمانان تور استانبول هتل گلدن هیل قرار می‌گیرد.صبحانه به صورت بوفه، ناهار و شام نیز به صورت منوی کامل و یا انتخابی سرو می‌شود.ظرفیت سالن برای سرو صبحانه ۲۲۰ نفر می باشد. همچنین یک رستوران Ala Carte با ظرفیت ۱۴۰ نفر در هتل وجود دارد.

 

نام هتل Golden Hill Hotel
درجه هتل
فاصله تا میدان تکسیم 16min-7Km 
فاصله تا ایستگاه مترو (Aksaray) 16min-1.2Km
تلفن 54 54 523 212 90+
وب سایت goldenhill.com.tr
آدرس Molla Gürani Mahallesi, Turgut Özal Millet Caddesi, Fındıkzade No:104, 34093 Fatih

نقشه و موقعیت جغرافیایی هتل گلدن هیل استانبول

 

درباره‌ی زهرا پیغامی

همچنین ببینید

هتل فیرمونت کوازار استانبول

هتل فیرمونت کوازار استانبول هتل فیرمونت کوازار استانبول (Fairmont Quasar Istanbul Hotel) یکی از هتل …

یک نظر

  1. ما امروز صبح وارد اين هتل شديم، افتضاح افتضاح، هر چقدر بگم كم گفتم. كاغد ديواري اتاق كنده شده آويزون، تمام وسايل اتاق وحشتناك كهنه و قديمي، شير آب كه باز ميشه انگار كه چرخ خياطي كار مي كنه، اصلا اتاق رو تميز نكرده بودن حوله هاي نَفَر قبلي مونده بود و بر نداشته بودن، صبحانه اش رو هم ديگه براي همچين هتلي خودتون تصور كنين ، ولي دسترسي بد نيست. براي ليدرها متاسفم كه براي پول هركاري مي كنند، شرم آوره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 − یک =