هتل گرند اس استانبول

هتل گرند اس استانبول

هتل گرند اس استانبول (Grand S Istanbul Hotel) یکی از هتل های 4 ستاره شهر استانبول است که در نزدیکی مسجد کبود و مسجد ایاصوفیه می باشد که فاصله آن تا ایستگاه مترو فقط ۵ دقیقه بوده و یکی از گزینه های اقامتی مناسب برای مسافران تور استانبول است .

هتل گرند اس استانبول هتلی بسیار شیک با دکوراسیون به سبک روز و مجهز به انواع امکانات رفاهی جهت اقامت است اما مسافرین تور استانبول که قصد اقامت در هتل گرند اس استانبول را دارند اطلاع داشته باشند که این هتل به میدان تکسیم نزدیک نیست، ولی این فاصله را به کمک مترو که ایستگاه آن همانطور که گفته شد فقط ۵ دقیقه با هتل فاصله دارد و بعد هم سوار شدن به یک اتوبوس می توان طی کرد .

هتل گرند اس استانبول دارای ۱۰۹ اتاق بسیارزیبا وبزرگ بوده که دارای مبلمان مدرن و تلویزیون و حمام و … می باشد .

رستوران هتل گرند اس استانبول طبق سلیقه ونظر خودتان غذاهای سنتی ترکیه وغذاهای بین المللی سرو می کند و شما میتوانید از این غذاهای بسیار خوشمزه میل کنید .علاوه بر غذاهای خوشمزه سرو انواع نوشیدنی های گرم و سرد نیز انجام می شود .

امکانات رفاهی هتل گرند اس استانبول که رضایت مهمانان را جلب کرده شامل استخرمسقف، استخر با آب گرم،سونا،جکوزی،حمام ترکی با بخار،سالن ماساژو باشگاه بدنسازی می باشد . فضای سبز هتل گرند اس بسیار زیبا ونشاط آوراست و می توانید در آن به استراحت بپردازید .

از دیگر امکانات هتل گرند اس استانبول می توان به اینترنت بی سیم، ،خدمات خانه داری،اتو کشی،لباس شویی وخشک شویی،صرافی ، کافی شاپ، آسانسور، صندوق امانات، صرافی، ترانسفر فرودگاهی، پارکینگ و رستوران اشاره کرد .

نام هتل Grand S Hotel
درجه هتل
فاصله تا میدان تکسیم 24min-14.6Km 
فاصله تاایستگاه مترو (Esenler ) 6min-550M
تلفن 10 18 610 212 90+
وب سایت grandshotel.com
Yavuz Selim Mahallesi, Yavuz Selim Cd No:20, 34035 Bayrampaşa

اتاق های هتل گرند اس استانبول

نقشه و موقعیت جغرافیایی هتل گرند اس استانبول

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

هتل فیرمونت کوازار استانبول

هتل فیرمونت کوازار استانبول هتل فیرمونت کوازار استانبول (Fairmont Quasar Istanbul Hotel) یکی از هتل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + شش =