پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

هتل کایا مادرید استانبول

هتل کایا مادرید استانبول

هتل کایا مادرید استانبول(Hotel Kaya Madrid Hotel) یکی از  هتل های ۳ ستاره استانبول است که برای کسانی که هزینه سفر برایشان مهم است و دوست دارند هزینه کمتری برای محل اقامت خود پرداخت کنند، گزینه خوبی است. این هتل که در آکسارای واقع شده به دلیل وجود ایستگاه مترو و تراموا در نزدیکی آن از دسترسی خوبی برخوردار است و مهمانان بدون اتلاف وقت و صرف هزینه اندک می توانند به سایر نقاط شهر رفت و آمد داشته باشند.

هتل کایا مادرید در فاصله ۲ کیلومتری از منطقه تاریخی سلطان احمد قرار گرفته و تا کاخ توپکاپی، مسجد آبی و مسجد سلیمانیه ۱٫۵ کیلومتر فاصله دارد همچنین بازار بزرگ استانبول که بزرگ ترین بازار سنتی استانبول است و شهرت جهانی دارد در ۱ کیلومتر هتل کایا مادرید قرار گرفته و به راحتی توسط وسائل حمل و نقل عمومی در دسترس است. همچنین آکواریوم استانبول که از جذاب ترین جاذبه های گردشگری استانبول می باشد در ۱۵ کیلومتری هتل واقع شده است. مسافتی که مهمانان برای رسیدن به فرودگاه استانبول و فرودگاه صبیحاگوکچن باید طی کنند به ترتیب 44 و ۵۵ کیلومتر می باشد.

زمانی که می خواهید به هتل وارد شوید، ابتدا با کارمندان بخش پذیرش ملاقات خواهید کرد که به روش سریع یا خصوصی (Express یا Private) ترتیب کارهای مربوط به اتاق تان را انجام می دهند. در این بخش خدمات ویژه ای هم از جمله خدمات تور و بلیط ارائه می شود. راهنمای گردشگری اطلاعات خوبی در صورت نیاز به شما خواهد داد و انبار چمدان هم در مواقع ضروری به کارتان خواهد آمد.

امکانات هتل کایا مادرید استانبول

هتل کایا مادریداستانبول که از مناسب ترین هتل های استانبول برای اقامت گردشگران می باشد در سال ۱۹۹۹ افتتاح شده و در سال ۲۰۱۲ به طور کامل بازسازی شده است. این هتل ۳ ستاره دارای ۳۴ اتاق تک نفره، دونفره و سه نفره می باشد و در صورت تقاضا تخت نوزاد در دسترس است. اتاق های هتل که به زیبائی دکور شده اند شامل امکاناتی از قبیل تلویزیون ال سی دی با کانال های ماهواره ای، سیستم تهویه مطبوع با کنترل از راه دور، وای فای رایگان، سیستم گرمایش مرکزی، خط تلفن مستقیم، گاوصندوق، حمام اختصاصی با دوش، سشوار و تلفن در حمام می باشند همچنین امکان تهیه چای و قهوه فراهم شده و پرسنل به صورت شبانه روزی آماده سرویس دهی به مهمانان گرامی هستند.

متاسفانه این هتل پارکینگی ندارد اما سرویس اجاره ماشین را انجام می دهد. ترانسفر فرودگاهی و حمل و نقل به جاذبه ها با پرداخت هزینه مجزا قابل انجام است. سیگار کشیدن در هتل به جز در بخش های مخصوص، ممنوع می باشد. ناهار شما در صورت تمایل بسته بندی شده و تحویلتان می گردد. از خدمات دیگر هتل سرویس خشکشویی و اتوشویی، دستگاه فکس و کپی، وای فای رایگان و امکاناتی مخصوص مهمانان کم توان و ناتوان است.

کارکنان هتل کایا مادرید به زبان های ترکی، روسی، عربی و انگلیسی صحبت می کنند. ساعت ورود به هتل ۱۳:۰۰ و آخرین ساعت خروج ۱۲:۰۰ است.

بعد از یک روز طولانی گردش و خرید، نوشیدن یک فنجان قهوه ترک بسیار لذت بخش خواهد بود و یا سرو لذیذ ترین غذاهای سنتی ترکیه و غذا های بین المللی در رستوران هتل با ظرفیت ۵۰ نفر می تواند به داشتن روزی خوب و فوق العاده کمک کند. در هتل كايا استانبول سعی شده بهترين امكانات برای مسافران فراهم گردد، برای همين هتل شامل مركز خريد و همچنين اتاق های مخصوص کشیدن سيگار می باشد. سرویس ها و خدمات هتل كايا مادريد استانبول در حد مقبول بوده و شامل لابی، پذیرش ۲۴ ساعته، میز تور، خدمات تهیه بلیط، کرایه خودرو، شاتل فرودگاه با هزینه اضافی، امکانات برای مهمانان ناتوان، چک این – چک اوت سریع، خشکشوئی، اتوکشی، فکس و کپی، خدمات دربان، انبار چمدان، امکانات اتاق وی آی پی، ناهار بسته بندی شده، سوئیت عروس، تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و پارکینگ می باشد.

نام هتل Kaya Madrid Hotel 
درجه هتل
فاصله تا میدان تکسیم 12min-5.6Km 
فاصله تا ایستگاه تراموا (Aksaray) 7min-230M
تلفن 91 78 635 212 90+
وب سایت kayamadridhotel.com
آدرس İskenderpaşa Mahallesi, Çıngıraklı Bostan Sk. No:44, 34080 Fatih

هتل کایا مادرید استانبول

هتل کایا مادرید استانبول

هتل کایا مادرید استانبول

هتل کایا مادرید استانبول

هتل کایا مادرید استانبول

هتل کایا مادرید استانبول

هتل کایا مادرید استانبول

هتل کایا مادرید استانبول

نقشه و موقعیت جغرافیایی هتل کایا مادرید استانبول

 

درباره‌ی زهرا پیغامی

همچنین ببینید

Akgün İstanbul Hotel

هتل آکگون استانبول

هتل آکگون استانبول هتل آکگون استانبول (Akgün İstanbul Hotel) یکی از هتل های 5 ستاره …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × دو =