هتل کالیون استانبول

هتل کالیون استانبول

هتل کالیون استانبول (Hotel Kalyon Istanbul) یکی از هتل های 4 ستاره استانبول است که در منطقه سلطان احمد استانبول قرار دارد.

هتل کالیون استانبول دارای 110 اتاق و سوئیت می باشد. هتل کالیون برای میهمانان خود سرویس نگهداری از اطفال و یک سالن کنفرانس مجهز به تمام امکانات را در نظر گرفته است. این هتل یک صرافی را برای مسافران فراهم دیده است.

اکثر اتاق ها و سوئیت های هتل کالیون در سال 2010 نوسازی شده اند و در دکوراسیون مدرن آنها رنگ های طیف خاکی بیشتر به چشم می خورد. کف پوش چوبی، نور طبیعی، پنجره های سرتاسری با چشم اندازهای عالی، ملحفه نرم و بالشت های مخمل خواب دار از جمله امکاناتی هستند که راحتی میهمانان هتل را تضمین می کنند. برخی از اتاق ها چشم اندازی رو به دریای مَرمَره و بخش آسیایی استانبول دارند و برخی دیگر دارای چشم اندازهای بدیعی از شهر قدیمی و منطقه سلطان احمد هستند.

رستوران هتل کالتون و بار و کافه روباز تراس با دکوراسیون مدرن و چشم اندازهایی از دریای آرام، انواع غذاهای اصیل ترکی و بین المللی را تهیه و سرو می کنند. در هتل کالیون خدمات برگزاری جلسات و رویدادهای مهم از جمله جشن ازدواج نیز ارائه می شود. کارشناسان برنامه ریزی ضیافت و جلسات هتل، آماده خدمات رسانی به میهمانان هتل جهت برگزاری مطلوب و بی نقص این رویدادها هستند.

فاصله فرودگاه بین المللی آتاتورک تا هتل 12 کیلومتر است. بازار آراستا، موزه موزائیک و خیابان آک بی ایک در نزدیکی هتل هستند و منطقه تاکسیم نیز تنها ده دقیقه تا هتل فاصله دارد. آنچه که اقامت در این هتل 45 ساله را به خاطره ای فراموش نشدنی مبدل می سازد میزبانی ترکی، خدمات رسانی عالی، فرهنگ، تاریخ و مردم این منطقه هستند.

امکانات هتل کالیون استانبول
امکانات هتل کالیون استانبول شامل پذیرش 24 ساعته، آسانسور، سالن کنفرانس، فکس و کپی، رستوران، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، سیستم گرمایش، خدمات خانه داری، اتوکشی، سرویس کرایه اتومبیل، خشکشویی، باغ، لباسشویی، امکانات ضیافت، بار، صرافی، صبحانه در اتاق و… می باشد.

نکته:به دلیل اجازه ورود حیوانات خانگی، به کسانیکه نسبت به حیوانات خانگی حساسیت دارند، پیشنهاد نمی شود.

نام هتل Kalyon Hotel Istanbul
درجه هتل
فاصله تا میدان تکسیم 19min-6Km 
فاصله تا ایستگاه تراموا (Cankurtaran) 3min-300M
تلفن 00 44 517 212 90+
وب سایت kalyon.com
آدرس Sultan Ahmet Mahallesi, Kennedy Cd. No:34, 34122 Fatih

هتل کالیون استانبول

هتل کالیون استانبول هتل کالیون استانبول هتل کالیون استانبول

هتل کالیون استانبول

هتل کالیون استانبول

نقشه و موقعیت جغرافیایی هتل کالیون استانبول

 

درباره‌ی زهرا پیغامی

همچنین ببینید

Akgün İstanbul Hotel

هتل آکگون استانبول

هتل آکگون استانبول هتل آکگون استانبول (Akgün İstanbul Hotel) یکی از هتل های 5 ستاره …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + هفت =