چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403

هتل کارتون استانبول

هتل کارتون استانبول

هتل کارتون استانبول (Cartoon Hotel) یکی از هتل های 4 ستاره استانبول است که دارای دکوراسیونی از شخصیت های کارتونی بوده و برای مهمانانش اقامتی بی نظیر را در قلب استانبول محله بی اغلو رقم می زند. 

اتاق های هتل کارتون استانبول دارای دستگاه تهویه هوای مطبوع هستند و می توانید لوازم ارزشمند خود را درون گاوصندوق قرار دهید. داخل اتاق ها تلویزیون های صفحه تخت متصل به شکبه های ماهواره ای و کابلی وحود دارد و در برخی از اتاق ها سیگار کشیدن آزاد و در برخی دیگر ممنوع است پس قبل از تحویل گرفتن اتاق حتما این مورد را اطلاع دهید. اتاق ها دارای حوله، سشوار و حمام می باشند و پس از هربار نظافت روزانه وسایل آرایشی بهداشتی لازم شارژ می شوند. تجهیزات لازم برای اتو نیز در اتاق قرار داده شده است. کتری برقی، تلفن و میز نیز موجود است.

مهمانان هتل کارتون می توانند از شام سرو شده در رستوران آیشا (Aisha Restaurant) نهایت لذت را ببرند. دیوار ها، سقف و آسانسور این رستوران شیشه ای هستند.

رستوران آیشا یکی از نماینده های عرضه ی غذای لبنانی در ترکیه است. این رستوران فوق العاده ترین غذا های خاورمیانه ای، مدیترانه ای و غذا های ویژه ی لبنانی را در سبکی مدرن به مهمانانش تقدیم می کند. آیشا با چشم انداز زیبایی از شهر و آسانسور شیشه ای، روی سقف هتل کارتون قرار گرفته و غذا های اصیل عربی را برای مهمانان گرامی هتل سرو می کند. می توانید در کافه ی رستوران از چشم انداز زیبا ی منطقه ی تکسیم لذت برده و نوشیدنی و میان وعده میل کنید.

هتل کارتون استانبول با میدان تکسیم و ایستگاه مترو تکسیم به اندازه ی 2 دقیقه پیاده روی فاصله دارد. می توانید با 5 دقیقه پیاده روی از هتل به مرکز فرهنگی آتاتورک برسید.

خدمات و تسهیلات هتل کارتون استانبول

اینترنت بی سیم رایگان، پارکینگ رایگان، کانتر پذیرش 24 ساعته، نظافت روزانه، سرویس لباسشویی/خشکشویی، لوازم لباسشویی، اتاق جلسات، پرسنل چند زبانه، سرویس راهنما، روزنامه ی رایگان در لابی، انبار بار، گهواره ی رایگان، تختخواب تاشو/اضافه موجود می باشد، لوازم بهداشتی رایگان، خدمات اتاق ( در ساعاتی خاص )، باربر، بخش های اختصاص داده شده به استعمال دخانیات، سشوار، میز، تلفن، آب معدنی رایگان و گاوصندوق داخل اتاق.

نام هتل Cartoon Hotel
درجه هتل
فاصله تا میدان تکسیم 2min-180M
فاصله تا ایستگاه مترو(Taksim) 3min-240M
تلفن 28 93 238 212 90+
وب سایت cartoonhotel.com
آدرس Şehit Muhtar Mahallesi, Tarlabaşı Blv No:38, 34435 Beyoğlu

هتل کارتون استانبول

هتل کارتون استانبول

هتل کارتون استانبول

هتل کارتون استانبول

هتل کارتون استانبول

هتل کارتون استانبول

هتل کارتون استانبول

هتل کارتون استانبول

نقشه و موقعیت جغرافیایی هتل کارتون استانبول

 

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

هتل مولا استانبول

هتل مولا استانبول هتل مولا استانبول (Mula Hotel) یکی از هتل های پنج ستاره استانبول …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − پنج =