هتل پیک استانبول

هتل پیک استانبول

هتل پیک (The Peak Hotel) یکی از هتل های 4 ستاره استانبول است که در منطقه بی اوغلو استانبول واقع است. هتلی با موقعیتی بی نظیر در قلب استانبول و در مرکز بازار، مراکز خرید و رستوران های مشهور استانبول.

هتل پیک استانبول هتلی با قدمتی 56 ساله !

در سال 1961 هتل پیک تک ستاره بود که تنها 35 اتاق داشت. این هتل در سال 1961 به قصر ينيشهر مشهور بود در سال 1972 توسط ابراهیم شهیتوغلو خریداری شد و تبدیل به هتی دو ستاره با 90 اتاق شد. در سال 1995 ساختمان هتل بازسازی شد و نام آن از قصر ینیشهیر به د پیک تغییر یافت. هم اکنون هتل 4 ستاره است و 147 اتاق، 2 رستوران، 3 سالن برگزاری جلسات و کنفرانس ها و یک مرکز سلامتی دارد.

هتل 4 ستاره پیک استانبول بسیار آرامش بخش در منطقه تاریخی و شگفت انگیز پرا استانبول بنا شده و تا موزه پرا استانبول فاصله بسیار کمی دارد.

برج گالاتا و مرکز فرهنگی آتاترک نیز در نزدیکی هتل پیک استانبول قرار دارند که امتیاز مهمی برای هتل محسوب میشود.

هتل پیک استانبول دارای 2 رستوران اختصاصی است که انواع غذاهای ترکی و بین المللی در آن ها سرو می شود. هتل پیک به انواع مراکز خرید، رستوران ها، موزه ها،گالری ها، سالن های تئاتر، کتاب فروشی ها مراکز دیگر نزدیک می باشد.

حمام داخل اتاق، کفش های راحتی، سشوار، تلویزیون ال سی دی، مینی بار، چایساز و قهوه جوش هستند.

هتل پیک استانبول دارای پارکینگ اختصاصی نیز هست. در این هتل انواع امکانات متنوع برای مسافران تور استانبول محیا شده است.

امکانات هتل شامل 2 رستوران اختصاصی، باشگاه بدنسازی، بار، اتاق جلسه، اتاق کنفرانس، انبار، اتوکشی، کتابخانه، پارکینگ اختصاصی، وایفای، روم سرویس، پذیرش 24 ساعته، فکس کپی، آسانسور، سیستم گرمایشی، تهویه می باشد.

اگر قصد گشت و گذار و خرید در شهر استانبول را دارید، هتل پیک یکی از بهترین گزینه هاست از طرفی در باستانی ترین منطقه استانبول واقع است که شکوه و جلال استانبول قدیم را به رخ می کشد. موزه پرا تنها 200 متر با هتل فاصله دارد. در عرض 3 دقیقه پیاده روی می توانید از غذاهای پرطرفدار رستوران ها و کافه های منطقه اسمالیمسکیت لذت ببرید.

برج گالاتا تنها 250 متر با هتل فاصله دارد. پس از یک روز گشت و گذار در شهر و مراکز خرید استانبول می توانید از حمام آرامش بخش هتل لذت ببرید. اتاق ها به سبک زیبایی طراحی شده اند و دونفره، سه نفره تا چهار نفره اند. در رستوران هتل نیز انواع غذاهای مدیترانه ای، غذاهای ترکی و مرغوب ترین کوکتل ها عرضه می شود.

 

نام هتل The Peak Hotel
درجه هتل
فاصله تا میدان تکسیم 16min-1.3Km
فاصله تا یستگاه مترو (Şişhane) 4min-300
تلفن 60 71 252 212 90+
وب سایت thepeakhotel.com.tr
آدرس Asmalı Mescit Mah., Oteller Sk. 1/3, 34430 Beyoğlu

نقشه و موقعیت جغرافیایی هتل پیک استانبول

 

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

Akgün İstanbul Hotel

هتل آکگون استانبول

هتل آکگون استانبول هتل آکگون استانبول (Akgün İstanbul Hotel) یکی از هتل های 5 ستاره …

یک نظر

  1. من مرداد ۱۴۰۰ در این هتل بودم . فوق‌العاده مزخرف و بی کیفیت هست گول عکس ها و ستاره هاشو نخورید واقعا حیف پول . اصلا سرویس نمیدن به مسافر صبحانه هم خیلی معمولی واقعا ضعیف تر از هتل های ۳ ستاره ایران فقط تنها مزیتش لوکیشن و دسترسی به جاهای دیدنی هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 2 =