هتل میم استانبول

هتل میم استانبول
هتل میم استانبول(Mim Hotel Istanbul) یکی از هتل های 4 ستاره استانبول است که در منطقه ی Nisantasi واقعه شده است و در سال های اخیر باز سازی و دکوراسیون جدیدی را در هتل استفاده کرده اند.

هتل میم استانبول در مجاورت میدان تکسیم و کاخ دولما باهچه(Dolmabah) می باشد.فاصله و مسافت هتل میم استانبول با فرودگاه بین المللی آتاتورک ۱۸ کیلومتر و همچنین ایستگاه های نقلیه عمومی هم در نزدیکی هتل می باشد.

اتاق های هتل mim استانبول بسیار شیک و تمیز می باشد و برای اقامت و رزرو آنها می توانید اقدام کنید,امکانات اتاق ها مناسب و عالی می باشد و همچنین کارکنان هتل بسیار خوش اخلاق و مسلط به زبان انگلیسی می باشد و همچنین نظافت اتاق ها و سرویس بهداشتی و حمام هم بسیار تمیز می باشد که شما اسایش کامل در اتاق ها استراحت کنید.

رستوران گائودی هتل میم استانبول با ظرفیت ۱۲۰ نفره و دارا بودن منو غذاهای بین المللی و انواع غذاهای ترکی برای شما پذیرایی می کنند .در این هتل کافه بار هم وجود دارد که بصورت شبانه روزی برای پذیرایی باز می باشد و شما می توانید در این کافه بار انواع نوشیدنی ها بنوشید که این کافه بار در لابی هتل قرار گرفته است.

امکانات دیگر هتل : گاوصندوق – انبار بار و چمدان – تهویه – محل مخصوص کشیدن سیگار و سالن کنفرانس، امکانات ضیافت، ترانسفر فرودگاهی، فکس و کپی و اتاق های مخصوص برای سیگار کشیدن …

نام هتل Mim Hotel Istanbul
درجه هتل
فاصله تا میدان تکسیم 19min-3.2Km 
فاصله تاایستگاه (Osmanbey) 16min-1.2Km
تلفن 07 28 231 212 90+
وب سایت اطلاعاتی یافت نشد
Teşvikiye, No:, Ferah Sokağı No:20, 34363 Şişli

اتاق های هتل میم استانبول

نقشه و موقعیت جغرافیایی هتل میم استانبول

 

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

Akgün İstanbul Hotel

هتل آکگون استانبول

هتل آکگون استانبول هتل آکگون استانبول (Akgün İstanbul Hotel) یکی از هتل های 5 ستاره …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 3 =