هتل لتر استانبول

هتل لتر استانبول

هتل لتر استانبول (Letter Hotel) یکی از هتل های 3 ستاره استانبول است که در قلب محله تکسیم استانبول واقع شده و مکانی ایده آل برای کشف استانبول به شمار می رود.

کسانی که به قصد خرید به استانبول می روند و نمیخواهند برای هتل هزینه زیادی بکنند، می توانند در یکی از هتل های سه ستاره استانبول اقامت کنند.

هتل سه ستاره letter در منطقه تکسیم قرار دارد و میتواند میزبان خوبی برای افرادی باشد که تور استانبول را برای خرید انتخاب می کنند . با رزرو هتل لتر به مراکز تفریحی، دیدنی استانبول و مراکز خرید استانبول دسترسی آسانی خواهید داشت .

از ویژگی های مهم هتل لتر استانبول ، دسترسی آسان به ایستگاه مترو و ایستگاه های تاکسی و اتوبوس می باشد که البته رفت و آمد در شهر با مترو، ارزان ترین حالت خواهد بود.

بوتیک هتل لتر دارای ۱۶ اتاق است . اتاق های هتل امکانات مانند میز کار ، مینی بار ، دوش ، حمام با دوش، فن و تلویزیون ماهواره ای دارند. همچنین روم سرویس 24 ساعته و نظافت روزانه در اختیار مهمان است. و خدمات لاندری با پرداخت هزینه جداگانه امکان پذیر است.

سیستم اینترنت پر سرعت بی سیم با تکنولوژی وای فای به صورت کاملا رایگان در هتل 3 ستاره لتر برقرار می باشد، که همه میهمانان می توانند با استفاده از دستگاه های مجهز به وای فای مثل انواع نوت بوک ها و گوشی همراه به اینترنت متصل و از همه امکانات اینترنت، نظیر چک کردن ایمیل، چت صوتی و تصویری و دانلود فایلهای مختلف استفاده کنند.

امکانات هتل لتر استانبول رفاه و آسایش را برای میهمانان بهمراه دارد . مهمانان هتل همواره می توانند از امکانات موجود در این هل همچون ترانسفر فرودگاهی ، رسپشن ۲۴ ساعته ، تورهای داخل شهری ، سالن مهمانی و همایش استفاده کنند . اتو کشی ، خدمات تهیه بلیط سرویس ایاب و ذهاب (مشمول هزینه) ، صبحانه در اتاق ، فکس و کپی ، و کرایه اتومبیل از دیگر خدمات هتل است .

نام هتل Letter Hotel
درجه هتل
فاصله تا میدان تکسیم 6min-650M
فاصله تا ایستگاه مترو(Taksim) 6min-500M
تلفن 02 20 292 212 90+
وب سایت اطلاعاتی یافت نشد.
آدرس İstiklal Caddesi, İmam Adnan Sk. No:20 Taksim, 34435 Beyoğlu, Turkey

هتل لتر استانبول

هتل لتر استانبول

هتل لتر استانبول

نقشه و موقعیت جغرافیایی هتل لتر استانبول

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

Air Boss Istanbul Airport and Fair Hotel

هتل ایرباس استانبول

هتل ایرباس استانبول هتل ایرباس استانبول (Air Boss İstanbul Airport and Fair Hotel) یکی از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 5 =