هتل لاش استانبول

هتل لاش استانبول 

هتل بی وی اس لاش یا به اختصار همان هتل لاش استانبول (BVS Lush Hotel Taksim) یکی از هتل های 4 ستاره استانبول است که در منطقه بی اغلو استانبول قرار دارد که فاصله آن با خیابان استقلال تنها ۲۰۰ متر است.
 
هتل لاش استانبول ساختمانی قدیمی دارد که در سال ۱۸۵۰ ساخته شده است. در این هتل رستوران و وای فای سراسری رایگان در خدمت میهمانان خواهد بود. 
 
خدمات رفاهی هتل لاش استانبول
استفاده از اینترنت بی سیم در هتل لاش رایگان است اما استفاده از پارکینگ نیازمند رزرو قبلی است . اگر تمایل داشته باشید با پرداخت مبلغی جداگانه هتل رفت و آمد شما به فرودگاه را انجام خواهد داد. ورود حیوانات خانگی به هتل ممنوع است. کارمندان هتل می توانند به زبان های فارسی، انگلیسی، ترکی، عربی و روسی با شما صحبت کنند.
اتاق را ساعت ۲ بعد از ظهر در اختیار شما قرار می دهند و برای تحویل دادن آن از ساعت ۱۲ تا ۱۳ زمان خواهید داشت.
 
سرویس شاتل- شاتل فرودگاه با هزینه اضافه- محوطه مشاع برای تماشای تلویزیون- محوطه مخصوص سیگار کشیدن- سیستم گرمایشی- تهیه هوای مطبوع- سیگار کشیدن ممنوع- دستگاه فکس و فتوکپی- کرایه خودرو- پارکینگ پولی- اینترنت بی سیم رایگان- اتاق های سیگار ممنوع- گاو صندوق- خدمات برای افراد دارای محدودیت های حرکتی- آسانسور- خدمات برگزاری عروسی- اتاق های عایق صدا- خدمات خشکشویی و اتوشویی با پرداخت هزینه- صرافی- پذیرش سریع- پاسخگویی پذیرش ۲۴ ساعته
از جمله امکانات مخصوص برای افراد دارای محدودیت های جسمی، راهنمای صوتی، نوشته هایی به خط بریل، زنگ اورژانسی در حمام، سینک در ارتفاع پایین، توالت های ریلی یا در ارتفاع بالا و قابلیت دسترسی به ویلچر می باشد.
 
امکانات تفریحی هتل لاش استانبول
هتل بی وی اس لاش استانبول دارای صندلی ماساژ است و هنگامی که خسته از گردش در خیابان های استانبول به هتل بر می گردد می توانید روی آن بنشینید و خستگی خود را در کنید. اسپا و مرکز سلامتی از جمله دیگر امکانات هتل است. همچنین می توانید از حمام عمومی، حمام ترکی و سونا استفاده کنید. امکان تهیه بلیط تور و رویدادهای مهم هنری نیز در این جا وجود دارد. با پرداخت مبلغ جداگانه می توانید از موسیقی زنده، شام موضوعی، کلاس های آشنایی با فرهنگ محلی و غذاهای مخصوص کودکان استفاده کنید.

رستوران خانه استیک تکسیم هتل لاش : رستورانی که انواع غذاهای ترکی، بین المللی و استیک را به صورت بوفه و یا انتخابی از منو سرو می کند.

 
امکانات اتاق های هتل لاش استانبول
هتل لاش ۹۴ اتاق دارد که شامل اتاق های استاندارد، سوپریور ، دلوکس و جونیور سوییت می شود. هر یک از اتاق ها دارای سقف های بلند ۴ متری هستند و داخل اتاق ها تلویزیون صفحه تخت، کتری برقی، صندوق امانات به سایز لپ تاپ، صندوق امانات برای نگهداری پول، تهویه هوای مطبوع، میز کار و مینی بار تعبیه شده است. همچنین حمام ‏اختصاصی اتاق ها مجهز به دوش، سشوار، لوازم بهداشتی رایگان با شارژ روزانه، دمپایی و حوله حمام است. اتاق ها نیز کفپوش پارکت دارند.‏ اینترنت بی سیم رایگان در سراسر هتل و اتاق ها قابل استفاده است.
 
نام هتل BVS LUSH HOTEL TAKSIM
درجه هتل
فاصله تا میدان تکسیم 4min-260M 
فاصله تا ایستگاه مترو(taksim) 4min-290M
تلفن 83 83 243 212 90+
وب سایت bvslushhotel.com
آدرس K.MUSTAFA CELEBI MAH, Sıraselviler Cd. NO:10, 34433 Beyoğlu

 

 
 
 
 
 
 
 
 
نقشه و موقعیت جغرافیایی هتل لاش استانبول
 

درباره‌ی زهرا پیغامی

همچنین ببینید

هتل مولا استانبول

هتل مولا استانبول هتل مولا استانبول (Mula Hotel) یکی از هتل های پنج ستاره استانبول …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 11 =