فروشگاه لوازم ورزشی دکاتلون استانبول

فروشگاه لوازم ورزشی دکاتلون استانبول

مرکز خرید وسایل ورزشی دکتلون(Decathlon Sports) فروشگاه رنگارنکی از وسایل ورزشی و سفر است که از کوچک‌ترین تا حرفه‌ای‌ترین وسایل ورزشی را می توان در آن یافت.

فروشگاه زنجیره ای دکاتلون استانبول

اگر از برندهایی مثل آدیداس و نایک و … بگذریم که برندهایی با کیفیت و گرون قیمت هستند،برای خرید لباس ورزشی و اسپرت و مخصوصا خرید لوازم ورزشی بهتره به فروشگاه دکاتلون سربزنید.

فروشگاهی بزرگ و زنجیره ای برای تمام رشته های ورزشی با شعار “ورزش برای همه، همه چیز برای ورزش”

فروشگاه زنجیره ای دکاتلون که مالکین آن فرانسوی هستند و متعلق به این کشور هست در بیشتر شهرهای دنیا نمایندگی داره و بزرگترین فروشگاه عرضه لوازم ورزشی دنیا لقب گرفته است .

خرید لباس و لوازم ورزشی در استانبول

بسته به بزرگی شعبه ای که شما به اون مراجعه میکنید تنوع محصولات متفاوته ولی به طور کلی برای تمام رشته های ورزشی تمام وسایل و ابزار ویتامبن ها نوشیدنی ها و … رو میتونید از این فروشگاه زنجیره ای تهیه کنید.

وسایل اولیه کمپینگ و کوهنوردی انواع کیسه خواب و چادر های مسافرتی تخت خواب مسافرتی میز و صندلی مسافرتی و هرچیزی که برای کمپینگ نیاز دارید رو میتونید تهیه کنید با قیمتی مناسب و تنوعی بالا در کنار کیفیتی متفاوت و متناسب با هزینه شما.

با توجه به قیمت هایی که از ایران اطلاع داریم و کیفیتی که در ایران تجربه کردیم به نظر ما قیمت های لوازمی که در این فروشگاه ارایه میشوند بسیار مناسب هستند.

در مورد کیفیت هم میتونیم بگیم شما میتوانید بهترین برندها در رشته های ورزشی رو در این فروشگاه پیدا کنید.

نجوه دسترسی به فروشگاه دکاتلون استانبول

فروشگاه زنجیره ای دکاتلون در اقصی نقاط شهر استانبول شعبه داره و شما میتونید به نزدیک ترین شعبه به هتل تون بروید و خرید مناسب خودتون رو به راحتی انجام بدید. ولی یکی از یزرگترین شعبات این فروشگاه در کنار مرکز خرید فروم استانبول هست پس اگر برای خرید به این مرکز خرید رفتید حتما زمانی رو برای بازدید از ابن فروشگاه هم کنار بزارید تا بتونید خرید خوبی برای رشته ورزشی خودتون داشته باشید.

یکی از شعب دکاتلون در محله شیشلی استانبول قرار دارد. شیشلی یکی از محله‌های اعیان نشین استانبول است.

فروشگاه لوازم ورزشی دکاتلون در مرکز خرید مارامارا و همچنین مرکز خرید اوزدلیک پارک  استانبول نیز شعبه دارند.

درباره‌ی زهرا پیغامی

همچنین ببینید

brandium avm ataşehir

مرکز خرید برندیوم استانبول

مرکز خرید برندیوم استانبول مرکز خرید برندیوم استانبول (Ataşehir Brandium Avm) یکی از مراکز خرید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − هفت =