هتل جی ال کی پریمایر آکروپل استانبول

هتل جی ال کی پریمایر آکروپل استانبول

هتل جی ال کی پریمایر آکروپل استانبول یکی از هتل های 5 ستاره استانبول است  که در سال ۱۹۹۷ ساخته شده است.

هتل جی ال کی پریمایر آکروپل دارای چشم انداز مسجدایاصوفیه، مسجد آبی و دریای مرمره می باشد و در فاصله نزدیکی از کاخ توپکاپی قرار گرفته است. برخی از اتاق ها دارای یک بالکن با منظره ای فوق العاده می باشند. رستوران این هتل، غذاهای معروف ترکی را ارائه می دهد و در کافه آن مهمانان می توانند از نوشیدنی های محلی و بین المللی و نوشیدنی های گرم لذت ببرند.

فرودگاه آتاتورک استانبول در ۱۳٫۷ کیلومتری هتل واقع شده است. هتل جی ال کی پریمایر آکروپل استانبول Istanbul GLK PREMIER Acropol Hotel یک انتخاب عالی برای مسافران علاقه مند به آثار تاریخی، معماری و تاریخ است.

خدمات رفاهی هتل جی ال کی پریمایر آکروپل شامل امکانات برگزاری جلسات و رویدادها با ۲۰ متر فضای کنفرانس و یک اتاق جلسه، مرکز تجاری، مغازه های هدیه یا دکه روزنامه فروشی و امکان استفاده از پارکینگ خودرو با هزینه اضافی و همچنین استفاده از پارکینگ عمومی و پارک در خیابان نیز میسر می باشد.

همچنین پذیرش ۲۴ ساعته هتل، امکانات ورزشی و راهنمای خدمات تور و بلیط به مهمانان ارائه می شود و شما می توانید از انبار چمدان موجود در این هتل نیز در مواقع ضروری استفاده نمایید. قسمت نظافتی هتل شامل نظافت روزانه می باشد و دیگر خدمات شست و شو نظیر اتوشویی، خدمات لیموزین یا تاکسی شهری، خشکشویی و اتوکشی هزینه ای جداگانه دارد. کارکنان چند زبانه این هتل به زبان های انگلیسی، آلمانی، اسپانیایی، عربی و ترکی صحبت می کنند.

امکانات تفریحی هتل جی ال کی پریمایر آکروپل استانبول
امکانات تفریحی این هتل شامل سونا، مرکز تناسب اندام، آبگرم و مرکز سلامتی، باغ و مبلمان فضای باز نیز می باشد. همچنین خدمات و تجهیزات ورزشی این هتل شامل تورهای پیاده روی، دوچرخه سواری با هزینه اضاف، یک باغ زیبا و یک کتابخانه نیز می باشد. کافه هتل نیز به مهمانان خود خدمات ارائه می دهد، به گونه ای که مهمانانش می توانند از محیط دلنشین آن استفاده کنند و نوشیدنی دلخواه خود را سفارش دهند و در این مکان بنوشند.

رستورن هتل جی ال کی پریمایر آکروپل
مهمان های این هتل هر روز صبح می توانند صبحانه بوفه ای دریافت کنند.
کافه ویتامین Vitamin: انواع نوشیدنی ها و آبمیوه های سالم را ارائه می دهد.
کافه رستوران بیزاس Byzas Cafe Restaurant: دارای فضای باز و صندلی های ساحلی و منو ویژه با جدیدترین غذاهای ترکیه ای برای ناهار و شام می باشد.
کافه لابی Lobby: نوشیدنی های محلی و انواع قهوه و سایر نوشیدنی ها گرم و سرد را ارائه می دهد.

امکانات اتاق های هتل جی ال کی پریمایر آکروپل استانبول
هتل دارای ۲۲ اتاق در ۵ طبقه می باشد و در همه اتاق هایش امکاناتی از قبیل دیوارهای ضد صدا، تهویه مطبوع با امکان کنترل از راه دور و دسترسی به اینترنت سیمی و وای فای بدون هزینه اضافی و رایگان موجود است. همچنین امکاناتی از جمله ملافه های ضد آلرژی، گاوصندوق دیجیتالی مناسب برای لپ تاپ، سرویس خواب با کیفیت، تلفن و تلویزیون صفحه تخت که شبکه های جهانی را پوشش می دهد.

نام هتل GLK PREMIER Acropol Suites
درجه هتل
فاصله تا میدان تکسیم 15min-6Km 
فاصله تاایستگاه (Cankurtaran) 4min-300M
تلفن 21 90 638 212 90+
وب سایت acropolhotel.com
Cankurtaran Mh., Akbıyık Cd. No:21, 34122 Fatih

 

نقشه و موقعیت جغرافیایی هتل جی ال کی پریمایر آکروپل

بازدیدکننده محترم در صورت هر گونه ابهام یا ارائه پیشنهاد در خصوص این مطلب می توانید با نوشتن دیدگاهتان، ما را مطلع سازید، کارشناسان استانبول سرا کمتر از ۴۸ ساعت به شما پاسخ خواهند داد.

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

Air Boss Istanbul Airport and Fair Hotel

هتل ایرباس استانبول

هتل ایرباس استانبول هتل ایرباس استانبول (Air Boss İstanbul Airport and Fair Hotel) یکی از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × پنج =