هتل تکسیم لاین استانبول

هتل تکسیم لاین استانبول

هتل تکسیم لاین استانبول (TAKSIM LINE Hotel Istanbul) یکی از هتل های 4 ستاره استانبول است که در مجاورت میدان تکسیم قرار گرفته است.

تکسیم لایف نام قدیمی هتل تکسیم لاین استانبول می باشد و خیلی از گردشگران تور استانبول هتل رو با نام تکسیم لایف می شناسند.  این هتل 4 ستاره دارای اتاق های لوکس مجهز به تلویزیون ال سی دی و خدمات اتاق 24 ساعته می باشد. مهمانان می توانند از باشگاه ورزشی، سونا و حمام سنتی هتل تکسیم لاین بهره ببرند.

اتاق های هتل تکسیم لاین با اثاثیه ای مدرن تزئین شده اند و رنگ های ملایم و بافت ظریفشان سبکی زیبا دارد. این اتاق ها شامل اینترنت بی سیم رایگان، فضای نشیمن و سرویس بهداشتی خصوصی و مدرن هستند.

در هتل تکسیم لاین هر روز صبحانه به صورت سلف سرویس سرویس در رستوران My Line Restaurant سرو میشود، این رستوران در تراس با چشم اندازی به میدان تکسیم قرار دارد.

پس از گذراندن یک روز پرمشغله و گشت و گذار در شهر، در حمام ترکی هتل تکسیم لاین به استراحت بپردازید یا در بدنسازی ورزش کنید. می توانید به لابی بروید و در آرامش روزنامه بخوانید.

هتل تکسیم لاین استانبول تنها شش دقیقه پیاده روی تا ایستگاه مترو تکسیم فاصله دارد. میدان تکسیم با داشتن تعداد بسیار زیادی فروشگاه و کافه تنها 150 متر با این هتل فاصله دارد و موزه مادام توسو استانبول تنها 500 متر دورتر از هتل تاکسیم لاین فاصله دارد و مرکز خرید جواهیر تقریبا 5 کیلومتر دورتر است. فرودگاه بین المللی استانبول در 42 کیلومتری هتل واقع شده است. کاخ دلما باهچه و برج گالاتا در فاصله ی 18 دقیقه پیاده روی از تکسیم لاین قرار گرفته اند.

نام هتل Taksim Lion Hotel&Spa
درجه هتل
فاصله تا میدان تکسیم 6min-450M
فاصله تا ایستگاه مترو(Şişhane) 6min-450M
تلفن 90 90 256 212 90+
وب سایت lionhotel.net
آدرس Kocatepe Mahallesi, Lamartin Cd. No:41, 34437 Beyoğlu

هتل تکسیم لاین استانبول

هتل تکسیم لاین استانبول

هتل تکسیم لاین استانبول

هتل تکسیم لاین استانبول

هتل تکسیم لاین استانبول

هتل تکسیم لاین استانبول

هتل تکسیم لاین استانبول

نقشه و موقعیت جغرافیایی هتل تکسیم لاین استانبول 

 

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

Akgün İstanbul Hotel

هتل آکگون استانبول

هتل آکگون استانبول هتل آکگون استانبول (Akgün İstanbul Hotel) یکی از هتل های 5 ستاره …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 4 =