هتل تویاپ پالاس استانبول

هتل تویاپ پالاس استانبول

هتل تویاپ پالاس استانبول ( Istanbul Tuyap Palas Hotel) یکی از هتل های 5 ستاره استانبول است که در سال ۲۰۱۴ در مجاورت مرکز نمایشگاه تویاپ ساخته شده و دسترسی مستقیم به مکان های تفریحی و تجاری را فراهم می کند. دارای اتاق هایی با امکانات کامل است که برخی از آنها نیز شامل منظره ای از شهر، دریاچه یا دریا می باشند.

هتل تویاپ استانبول دارای دو رستوران است که در آن شما می توانید از انواع غذاهای ترکی و یا سنتی همراه با انواع دسرها لذت ببرید. همچنین دارای دو کافه نیز می باشد که انواع مختلفی از نوشیدنی ها را ارائه می دهند. هتل تویاپ پالاس استانبول امکانات دیگر مانند آبگرم، مرکز تناسب اندام، استخر سرپوشیده و مرکز تجاری را داراست. فرودگاه آتاتورک در ۱۷ کیلومتری هتل قرار گرفته است. 

راهنمای دقیق سیستم حمل و نقل در استانبول
خدمات رفاهی در هتل ۵ ستاره تویاپ شامل مرکز تجاری است که امکان دسترسی به آنها به راحتی برای مهمانان هتل فراهم می باشد، خدمات برگزاری رویدادها و جلسات با فضای کنفرانس و اتاق جلسه در دسترس است و استفاده از پارکینگ هتل تویاپ بدون هزینه اضافی امکانپذیر است. علاوه بر این، پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته خدمات ارائه می دهد و عملیات چک این و چک اوت را بسیار سریع و بدون اتلاف وقت انجام می دهد، خدمات حمل و نقل فرودگاه با هزینه اضافه و خدمات حمل و نقل منطقه با هزینه اضافه، راهنمای خدمات تور و بلیط هم از دیگر خدماتی است که به مهمانان ارائه می گردد و شما می توانید از انبار چمدان موجود در این هتل و در مواقع ضروری استفاده نمایید. مکانی جهت نگهداری و مراقبت از کودکان در دسترس است، قسمت نظافتی هتل شامل نظافت روزانه می باشد و دیگر خدمات شست و شو نظیر اتوشویی، خشکشویی و اتوکشی هزینه ای جداگانه دارد.

کارکنان چند زبانه هتل تویاپ به زبان های انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، اسپانیایی، پرتغالی، کره ای و ترکی صحبت می کنند. امکان دسترسی به اینترنت وای فای بدون هزینه اضافه در تمام محوطه های هتل از جمله رستوران ها، لابی و دیگر محوطه های عمومی در دسترس است و همچنین به قهوه و چای و تلویزیون در مناطق عمومی هتل و مکان هایی مخصوص برای کشیدن سیگار نیز دسترسی خواهید داشت. ایستگاه کامپیوتر، خدمات نگهبانی هتل، دستگاه فکس، آسانسور و بالابر، کتابخانه و روزنامه رایگان در لابی و صبحانه بدون هزینه اضافه از دیگر خدمات رفاهی این هتل محسوب می گردد. برای پذیرش و اخذ اتاق می توانید از ساعت ۱۴:۰۰ تا ۲۴:۰۰ اقدام کنید و جهت تحویل دادن اتاق باید تا قبل از ساعت ۱۲:۰۰ اقدام کنید.

امکانات اتاق های هتل تویاپ پالاس استانبول
هتل تویاپ استانبول دارای ۶۳۰ اتاق می باشد که در همه اتاق هایش امکاناتی از قبیل تهویه مطبوع با امکان کنترل از راه دور، دیوارهای ضد صدا و دسترسی به اینترنت وای فای بدون هزینه اضافی موجود است. همچنین امکاناتی از جمله ملافه های ضد آلرژی، گاوصندوق، قهوه و چای ساز، سرویس خواب با کیفیت، پنکه سقفی، دسترسی به روزنامه های رایگان، تلفن و تلویزیون صفحه تخت که شبکه های جهانی را پوشش می دهد، علاوه بر این، اتو ومیز اتو، میز مطالعه در اتاق ها در دسترس است و خدمات اتاق به صورت ۲۴ ساعته ارائه می گردد. سرویس حمام اتاق ها دارای ترکیب دوش و وان است و لوازم بهداشتی نظیر شامپو، صابون، حوله و … در آن ها دیده می شود. سشوار در صورت درخواست و یخچال هم در تمام اتاق های هتل استانبول موجود هستند. در هر صورت اگر نیاز به وسیله و یا خدمتی خاص داشتید می توانید آن را از میز پذیرش درخواست دهید و همچنین در صورتی که نیاز به تخت اصافه نیز داشتید می توانید آن را از میز پذیرش با پرداخت هزینه اضافه بخواهید.

نام هتل Istanbul Tuyap Palas Hotel
درجه هتل
فاصله تا میدان تکسیم 42min-40Km 
فاصله تاایستگاه مترو (DTM-İstanbul Fuar Merkezi) 24min-22Km 
تلفن 14 14 867 212 90+
وب سایت tuyappalas.com
آدرس Cumhuriyet Mahallesi Eski Hadımköy Yolu Caddesi 9/2, 34500 Büyükçekmece

نقشه و موقعیت جغرافیایی هتل تویاپ استانبول

 

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

Air Boss Istanbul Airport and Fair Hotel

هتل ایرباس استانبول

هتل ایرباس استانبول هتل ایرباس استانبول (Air Boss İstanbul Airport and Fair Hotel) یکی از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − دو =