هتل اوسن استانبول

هتل اوسن استانبول

هتل اوسن استانبول (Hotel Evsen) یکی از هتل های 4 ستاره استانبول است که با قرار داشتن در منطقه سلطان احمد و داشتن دسترسی های خوب به سمت جاذبه های تاریخی معروف استانبول مثل کاخ توپکاپی، مسجد ایاصوفیه، مسجد سلیمانیه و … یکی از هتل های مورد علاقه توریست ها و گردشگران تور استانبول است که به آثار تاریخی بسیار علاقه دارند. هتل اوسن به خاطر هزینه کم و کیفیت مناسبی که داشته، باعث جذب میهمانان نیز شده است.

هتل چهار ستاره اوسن سی اتاق مختلف و متنوع برای توریست ها و گردشگران تور استانبول ارائه میدهد.بعضی از اتاق ها ضد صدا، بدون سیگار و مخصوص سیگار هستند. این اتاق ها هرکدام برای نگهداری از اشیا گرانقیمت شما مجهز به گاوصندوق هستند. همینطور برای راحتی شما شبانه روزی سرویس ارائه میدهند. برای هر اتاق سیستم تهویه هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی، مینی بار، اینترنت وایرلس رایگان، مبلمان، تلفن و تلوزیون ماهواره ای در نظر گرفته شده. تا میهمانان اقامتی راحت داشته باشند.

امکانات هتل اوسن استانبول

برای میهمانانی که میخواهند در هتل اوسن استانبول اقامت داشته باشند امکاناتی نظیر ترنسفر فرودگاهی، ترنسفر درون شهری، اینترنت بی سیم رایگان در سراسر هتل، کارکنان مجرب و چند زبانه، صندوق امانات، کرایه اتومبیل، پذیرش شبانه روزی و … میباشند.

هتل اوسن استانبول صبحانه های سلف سرویس و وعده هایی با انواع غذایی ترکی و بین المللی داشته و کافه های آن در تراس هتل، انواع نوشیدنی های گرم و سرد را برای میهمانان سرو مکینند.

نام هتل Hotel Evsen istanbul
درجه هتل
فاصله تا میدان تکسیم 19min-4.6Km 
فاصله تا ایستگاه مترو(Marmaray Sirkeci) 4min-350M
تلفن 95 62 527 212 90+
وب سایت hotelevsen.com
آدرس Hoca Paşa Mahallesi, İbni Kemal Cd. No:9, 34110 Fatih

هتل اوسن استانبول

هتل اوسن استانبول

هتل اوسن استانبول

هتل اوسن استانبول

هتل اوسن استانبول

هتل اوسن استانبول

هتل اوسن استانبول

هتل اوسن استانبول

نقشه و موقعیت جغرافیایی هتل اوسن استانبول

 

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

Air Boss Istanbul Airport and Fair Hotel

هتل ایرباس استانبول

هتل ایرباس استانبول هتل ایرباس استانبول (Air Boss İstanbul Airport and Fair Hotel) یکی از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + پنج =