هتل اربیل استانبول

هتل اربیل استانبول

هتل اربیل استانبول (Erbil hotel istanbul) یکی از هتل های 3 ستاره استانبول است که در منطقه فاتیح این شهر و در نزدیکی بسیاری از دیدنی های استانبول قرار گرفته است.

هتل اربیل دارای 56 اتاق است که دارای امکانات مینی بار، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت و تلفن برای شما مسافران تور ترکیه هستند. در طراحی فضاهای داخلی این هتل از عناصر معماری عثمانی استفاده شده است و همین هتل اربیل را منحصر به فرد ساخته است.

اتاق های هتل دکوراسیونی سنتی دارند و دارای امکانات رفاهی مدرن هستند. اتاق ها مجهز به سیستم تهویه اند و در اتاق ها بار هم وجود دارد. اتاق ها فضای نشیمن جداگانه دارند و در اتاق ها تلویزیون و ماهواره هم موجود است.

هتل اربیل استانبول دارای سرویس اینترنت بی سیم می باشد. دسترسی به ایستگاه های وسایل نقلیه عمومی از این هتل بسیار راحت است.

در رستوران هتل اربیل انواع غذاهای لذیذ ترکی سرو می شود و در کافی شاپ آن می توانید انواع نوشیدنی و قهوه را امتحان کنید. از دیگر امکانات این هتل می توان به پذیرش 24 ساعته ، روم سرویس، لاندری، صندوق امانات ، تاکسی سرویس و کرایه اتومبیل اشاره کرد.

گردشگران می توانند با اقامت در هتل اربیل استانبول به راحتی به نقاط توریستی گردشگری شهر استانبول دسترسی داشته باشند.

حمام سنتی جاله اوغلو استانبول و موزه باستان شناسی استانبول و پارک گلخانه در نزدیکی هتل Erbil هستند. بهترین امکانات و خدمات در این هتل در اختیار گردشگران قرار می گیرد تا اقامتی آرام در این هتل داشته باشند. هتل دارای پذیرش ۲۴ ساعته و سرویس اینترنت بی سیم و هم چنین سرویس ترانسفر فرودگاهی می باشد.

نام هتل  Erbil Hotel Istanbul
درجه هتل
فاصله تا میدان تکسیم 20min-4Km
فاصله تا ایستگاه تراموا (Marmaray Sirkeci) 3min-190M
تلفن 86 35 513 212 90+
وب سایت hotelerbil.com
آدرس Hoca Paşa, İbni Kemal Cd. No:18, 34110 Sirkeci / Fatih/Fatih

هتل اربیل استانبول

هتل اربیل استانبول

هتل اربیل استانبول

هتل اربیل استانبول

هتل اربیل استانبول

نقشه و موقعیت جغرافیایی هتل اربیل استانبول

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

Air Boss Istanbul Airport and Fair Hotel

هتل ایرباس استانبول

هتل ایرباس استانبول هتل ایرباس استانبول (Air Boss İstanbul Airport and Fair Hotel) یکی از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × پنج =