نمایشگاه جواهرات استانبول

نمایشگاه جواهرات استانبول

نمایشگاه جواهرات استانبول (ISTANBUL JEWELRY SHOW) از تاریخ 18 الی 21 مهرماه 98 در مرکز نمایشگاهی Cnr برگزار می گردد.

نمایشگاه طلا و جواهرات استانبول بعنوان قطب طلا و جواهر منطقه، یکی از معروفترین نمایشگاه های طلا و جواهر دنیا محسوب می شود که سالانه دو مرتبه، در ماه‌های مارچ و اکتبر در استانبول ترکیه برگزار می‌گردد.

نمایشگاه ISTANBUL JEWELRY SHOW با گرایش سنگ ها و جواهر آلات، با ایجاد بستری مناسب جهت ارائه محصولات به حرفه‌ای‌های این صنعت از سراسر دنیا، بعنوان نمایشگاهی شناخته شده در بخش طلا و جواهر شناخته می‌شود.

در نمایشگاه جواهرات استانبول می‌توان با آخرین نوآوری‌ها در ماشین آلات، مواد، محصولات و مجموعه‌های طلا، الماس، نقره، سنگ‌های قیمتی، مروارید و همچنین ساعت‌های گران قیمت آشنا گردید.

با توجه به قرار گرفتن ترکیه در بین پنج کشور برتر صنعت طلا و جواهر، چه از لحاظ تولید و مصرف و چه از لحاظ واردات و صادرات، و با توجه به اینکه سالانه حدودا دو میلیارد دلار طلا و جواهر از ترکیه صادر می گردد، نمایشگاه طلا و جواهر استانبول برای کشور ترکیه بسیار حائز اهمیت است و همواره تلاش کرده است تا ارائه محصولات و نحوه برگزاری این نمایشگاه به گونه ای باشد که مورد استقبال کشورهای خارجی شرکت کننده قرار گیرد.

نمایشگاه طلا و جواهر استانبول مهمترین رویداد صنعت طلا و جواهر ترکیه می باشد که از حمایت انجمن کارشناسان طلا و جواهر ترکیه و انجمن کارشناسان جواهرات و کانی‌های معدنی گرانبها برخوردارمی باشد. در نمایشگاه طلا و جواهر استانبول بیش از ۱۲۰۰ تولیدکننده داخلی و خارجی شامل طراح طلا و جواهر، عمده فروش‌ و خرده فروش شرکت می کنند که سالانه از ۲۵ کشور دنیا از جمله؛ چین، ایران، روسیه، هند، ایتالیا و …گردهم می‌آیند و مجموعه‌های متنوع و چشم نواز خود را به نمایش دیگران می‌گذارند. از میان کشورهای بازدیدکننده به نمایشگاه طلا و جواهر استانبول، بیشترین سهم متعلق به ترکیه، روسیه، ایران، یونان و عراق است.

تاریخ برگزاری 18 الی 21 مهر ۱۳۹۸- (13 – 10 اکتبر 2019)
محل برگزاری مرکز نمایشگاه CNR استانبول
شرح صنعت صنعت طلاسازی
آدرس Yeşilköy, CNR Expo, CNR Expo, Bakırköy/Istanbul, Turkey
تلفن ۷۴ ۷۴ ۴۶۵ ۲۱۲ ۹۰+
وب سایت cnrexpo.com

توجه : با توجه به امکان جابجایی تاریخ برگزاری نمایشگاه ، خواهشمندیم قبل از هر اقدامی با سایت رسمی نمایشگاههای ترکیه یا آزانس های مسافرتی معتبر تماس حاصل فرمایید.

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

EKSPOSHOES ISTANBUL 2024

نمایشگاه کفش و کالاهای چرمی استانبول

نمایشگاه کفش و کالاهای چرمی استانبول نهمین نمایشگاه کفش و کالاهای چرمی استانبول (EKSPOSHOES ISTANBUL …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 4 =