نمایشگاه انرژی و محیط زیست استانبول

نمایشگاه انرژی و محیط زیست استانبول

نمایشگاه انرژی و محیط زیست استانبول ( ICCI 2020) از تاریخ 27 الی 29 فروردین ماه 1399 در سالن کنگره مرکزی استانبول شهر استانبول برگزار می گردد.

نمایشگاه انرژی و محیط زیست استانبول مهمترین رویداد انرژی در ترکیه است. رشد سریع اقتصاد، ترکیه را به یکی از بازارهای سریع رشد اقتصادی در دنیا مبدل کرده است. علاوه بر داشتن یک بازار بزرگ، ترکیه به عنوان پلی بین تولید کنندگان و مصرف کنندگان اصلی انرژی عمل می کند. به عنوان اصلی ترین و مهم ترین رویداد انرژی و صنایع زیست محیطی در ترکیه، نمایشگاه و کنفرانس انرژی و محیط زیست استانبول تصمیم گیرندگان اصلی این صنعت را گرد هم می آورد و به عنوان بنیانی برای تبدل اطلاعات و توسعه تکنولوژی ها و سیستم ها عمل می کند.

نمایشگاه تجاری ICCI به طور منظم حدود ١٦٠٠٠بازدید کننده داخلی و خارجی داشته و تنها جایگاه بین المللی است که کنفرانس و جلسات تجارت برای تجارت(B٢B) و فعالیت های نمایشگاهی را به صورت همزمان ارائه می دهد.

نمایشگاه انرژی و محیط زیست استانبول، بزرگترین نمایشگاه انرژی و محیط زیست است که تکنولوژی های توسعه یافته انرژی و محیط زیست را توسط بهترین تامین کنندگان بخش انرژی و صنعت گرد هم آورده است.

تاریخ برگزاری 27الی 29 فروردین 1399- (17-15 آپریل 2020)
محل برگزاری سالن کنگره مرکزی استانبول (ICC)
شرح صنعت انرژی و محیط زیست
آدرس Harbiye, Darülbedai Caddesi No:3, 34367 Şişli/İstanbul, Turkey
تلفن 00 90 373 212 90
وب سایت www.icci.com.tr/en

تقویم نمایشگاه های 2020 استانبول ترکیه

توجه : با توجه به امکان جابجایی تاریخ برگزاری نمایشگاه ، خواهشمندیم قبل از هر اقدامی با سایت رسمی نمایشگاههای ترکیه یا آزانس های مسافرتی معتبر تماس حاصل فرمایید.

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

Electricity Eurasia 2024

نمایشگاه برق استانبول

نمایشگاه برق استانبول نمایشگاه برق و تجهیزات برق استانبول (Electricity Eurasia 2024) در روزهای پنجم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × دو =