پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

نمایشگاه انرژی خورشیدی استانبول

نمایشگاه انرژی خورشیدی استانبول

سیزدهمین نمایشگاه انرژی خورشیدی استانبول (Solarex Istanbul 2020) از تاریخ  14 الی 16 فروردین 1399 در مرکز تجارت جهانی استانبول (ifm) شهر استانبول برگزار می گردد.

نمایشگاه انرژی خورشیدی استانبول (Solarex) اولین و تنها نمایشگاه با موضوع انرژی خورشیدی در ترکیه است که فرصتیفراهم می کند تا این کشور گام های مهمی در جهت تبدیل شدن به مرکزی برای تولید انرژی خورشیدی بردارد.

نمایشگاه انرژی خورشیدی ترکیه رویدادی بازرگانی است که در آن جدیدترین فناوری های جهان در زمینه انرژی خورشیدی و محصولات جدید تولید شده در ترکیه به صورت یک جا ارائه می شود. در نمایشگاه انرژی خورشیدی استانبول شرکت های برتر و نمایندگان برتر بین المللی این بخش با هم دیدار خواهند کرد. این حقیقت که رویدادی با تمرکز بر این موضوع در ترکیه که یکی از آفتابی ترین کشور هاست، توجه شرکت ها و برندهای مهم جهانی را به خود جلب خواهد کرد و آنها را نسبت به سرمایه گذاری در ترکیه ترغیب می کند.

نمایشگاه انرژی خورشیدی استانبول رویدادی برجسته است و با حضور شرکت کنندگان خارجی به رشد خود ادامه می دهد. این نمایشگاه درصدد است تا اهمیت انرژی پاک را برای هر دو قشر شرکت کننده و بازدیدکنندگان سمینارها به اثبات برساند.

نمایشگاه انرژی خورشیدی استانبول فرصتی مناسب برای شرکت در برنامه های تجاری که در آنها جدیدترین فناوری های جهان و محصولات جدید تولید شده در ترکیه ارائه می شوند. فرصت بازدید از فعالیت های متنوع مانند همایشها و کنفرانس های رایگان. فرصت تعاملی گسترده با مدیران اجرایی CEO، مدیران ارشد، مدیران خرید، تولیدکنندگان، مصرف کنندگان، نمایندگان داخلی و خارجی فعال در دنیای انرژی خورشیدی

بخش های نمایشگاه انرژی خورشیدی ترکیه ٢٠٢٠:

فتوولتاییک:
سلول ها، ماژول ها، اینورتر، فن آوری اندازه گیری و کنترل، شارژر، باتری، کابل، کانکتور، جعبه اتصال، سیستم های ردیابی خورشیدی، سیستم های نصب، دستگاه نصب و راه اندازی، ساختمان های یکپارچه فتوولکانیک (BIPV)، سیستم های سولار ایستاده، نیروگاه های خورشیدی، سیستم های ذخیره سازی انرژی ، محصولات مصرفی مونتاژ شده در سیستم های سولار، سیستم ها پنجره ای سولار، مواد و تجهیزات برای تولید …

سیستم های حرارتی خورشیدی
مواد جاذب، پوشش های صنعتی، قطعات اتصال، مخازن انبساط، دستگاه گاز زدا، مایعات انتقال حرارت، فناوری های کنترل و اندازه گیری، سیستم های ردیابی خورشید، سیستم های مانتینگ (پایه و ادوات نصب و اسقرار)، مخازن ذخیره سازی، فناوری ها و تجهیزات تولید، تهویه، تبرید و سرد سازی، ساختمان های یکپارچه فتوولتاییک، عملیات حرارتی، نیروگاه های حرارتی-برقی خورشیدی
سایر
تحقیق و توسعه، نهادهای آزمایشی، مطبوعات و ناشران ، آموزش، مالی، سازمان، بنیادها، مشاوران

تاریخ برگزاری 14 الی 16 فروردین 1399 -(4-2 آپریل 2020)
محل برگزاری مرکز تجارت جهانی استانبول (IFM)
شرح صنعت انرژی خورشیدی
آدرس Yeşilköy Mahallesi, Atatürk Cd. 5/5, 34149 Bakırköy/İstanbul, Turkey
تلفن 00 52 468 212 90+
وب سایت solarexistanbul.com

تقویم نمایشگاه های 2020 استانبول ترکیه

توجه : با توجه به امکان جابجایی تاریخ برگزاری نمایشگاه ، خواهشمندیم قبل از هر اقدامی با سایت رسمی نمایشگاههای ترکیه یا آزانس های مسافرتی معتبر تماس حاصل فرمایید.

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

Electricity Eurasia 2024

نمایشگاه برق استانبول

نمایشگاه برق استانبول نمایشگاه برق و تجهیزات برق استانبول (Electricity Eurasia 2024) در روزهای پنجم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + نوزده =