چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403
نتایج متقاضیان خارجی بورس تحصیلی 2020 در ترکیه اعلام شد

نتایج متقاضیان خارجی بورس تحصیلی 2020 در ترکیه اعلام شد

نتایج متقاضیان خارجی بورس تحصیلی 2020 در ترکیه اعلام شد

نتایج برنامه “بورس‌های تحصیلی ترکیه” که توسط ریاست جامعه ترکهای خارج از کشور و جوامع خویشاوند اجرا می گردد و به دانشجویان بین المللی فرصتهای تحصیلات عالی را در ترکیه مهیا می سازد، اعلام شد.

در بیانیه منتشر شده از سوی ریاست جامعه ترکهای خارج از کشور و جوامع خویشاوند آمده است،

در سال 2020 در چارچوب “بورس‌های تحصیلی ترکیه” روند ارزیابی حدود 156 هزار درخواست از 172 کشور بجز اتباع افغانستان، آذربایجان، قزاقستان، جمهوری ترکیه قبرس شمالی و ازبکستان به اتمام رسیده و ارسال نتایج مثبت و منفی از طریق پست الکترونیکی برای متقاضیان آغاز شده است.

در این بیانیه با اشاره به اینکه به علت شرایط بوجود آمده از نوع جدید ویروس کرونا (کووید-19)، روند مصاحبه با مشارکت تعداد محدودی از نامزدها صورت گرفته، آمده است، نتایج درخواست نامزدهای اتباع افغانستان، آذربایجان، قزاقستان، جمهوری ترک قبرس شمالی و ازبکستان نیز بعد از اتمام روند ارزیابی آنها در روزهای آینده اعلام خواهد شد.

عبدالله ارن، رئیس جامعه ترکهای خارج از کشور و جوامع خویشاوند، طی پیامی در حساب توئیتر خود به برندگان تبریک گفت و اظهار داشت که تعداد درخواست‌های دریافت شده از سراسر جهان هر ساله در حال شکستن یک رکورد است و از همه علاقه مندان تشکر کرد.

منبع:تی آر تی

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

پسوند ki در زبان ترکی استانبولی

پسوند ki در زبان ترکی استانبولی

پسوند ki در زبان ترکی استانبولی پسوند ki یا ضمیر ارتباطی برای کوتاهی کردن جملات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 − سه =