چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

معرفی تورهای کشتی سواری در تنگه بسفر استانبول

معرفی تورهای کشتی سواری در تنگه بسفر استانبول

بُسفُر یا بوسفور، تنگه مشهور شهر استانبول است که همزمان دو قاره آسیا و اروپا را از هم جدا کرده و با پلی به هم پیوند می دهد. تنگه بسفر یکی از محبوب ترین مکان های دیدنی استانبول است که می توانید سوار بر انواع قایق ها شده و در مسیر آبی از استانبول دیدن کنید. خوب است بدانید که طول این تنگه حدودا ۳۰ کیلومتر است و چندین اسکله در نقاط مختلف شهر استانبول دارد.

پیشنهاد می کنیم سوار شدن بر کشتی های کروز تنگه بسفر را از دست ندهید، از هر آژانس و هتلی می توانید بلیط این کشتی ها را تهیه کنید و به سوی یکی از پر طرفدارترین تفریحات در استانبول رهسپار شوید. اگر هم به دنبال راه مقتصدانه تری برای گردش در بسفر هستید، می توانید خود به یکی از اسکله های شهر بشیکتاش، امینونو، کاراکوی، اوسکودار و .. بروید و بلیت قایق ها را با قیمتی ناچیز خریداری کنید.

معرفی تورهای کشتی سواری در تنگه بسفر استانبول

کشتی های کروز در استانبول

تور یک روزه گشت و گذار در دریای سیاه و تنگه بسفر

این تور یکی از هیجان‌انگیزترین تورهای دریانوردی در استانبول به حساب می‌آید که غالبا ۱۰ ساعت به درازا می‌کشد. توری که از ساعت ۹ صبح شروع می‌شود و در حدود ساعت ۷ عصر به پایان می‌رسد. توری که سرویس رفت و برگشت به محل اقامت شرکت کنندگانش در استانبول را فراهم دیده است. توری که هم می‌شود خانوادگی در آن شرکت کرد خوش گذراند و هم مجردی. توری که طی شرکت در آن شما به یک ناهار درجه یک ترکی مهمان می‌شوید. توری که انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم برای شرکت کنندگانش سرو می‌کند. توری که به عنوان میان وعده اسنک‌های خوشمزه سرو می‌کند و یک روز فراموش ناشدنی برای مسافران استانبول می‌سازد.

با شرکت در این تور جدای از آنکه در خط میان آسیا و اروپا گردش می‌کنید، کشتی‌تان در محله اورتاکوی استانبول پهلو می‌گیرد تا به دیدن جاذبه‌های آن بروید و بعد دوباره به کشتی بازمی‌گردید تا به قلب آب بروید و اگر علاقه‌مند به شنا هستید بزنید به آب و خوش بگذرانید. البته اگر آب و هوا مناسب شنا باشد. بنابراین به شما توصیه می‌کنیم در بهار و تابستان با شرکت در این تور حتما مایو و حوله همراه خود داشته باشید. همچنین با شرکت در این تور به هنگام عصر می‌توانید در عرشه کشتی زیباترین غروب‌ خورشید را به تماشا بنشینید. اگر برای ماه عسل به استانبول رفته‌اید به شما توصیه می‌کنیم حتما در این تور شرکت کنید. چرا که شرکت در این تور یکی از تفریحات عاشقانه‌ی استانبول به حساب می‌آید و بسیاری از زوج‌های جوان در آن شرکت می‌کنند.

تور گشت و گذار غروب در بسفر

یک تور عالی که شما را به تماشای زیبایی‌های منحصر به فرد استانبول می‌برد و در این شهر چه تصویری وجود دارد زیباتر از خورشیدی در حال غروب، در دل آسمانی آبی و بر روی آبی زلال. در این تور که غالبا ۳ ساعت به درازا می‌کشد شما به دیدن اماکن تاریخی استانبول می‌روید اما با کشتی و یک راهنمای مسلط به زبان انگلیسی این جاذبه‌ها را از دور و درحالیکه در کشتی هستید برای شما معرفی می‌کند. توری که اگر تنهایی به استانبول سفر کرده‌اید به شما توصیه می‌کنیم حتما در آن شرکت کنید. توری که در آن از شما با نوشیدنی‌های سرد و گرم و همینطور دسرها و اسنک‌ها پذیرایی می‌کنند. توری که شرکت در آن چندان گران نیست و اگر با بودجه‌ی متوسط نیز به استانبول سفر کرده باشید به راحتی می‌توانید در آن شرکت کنید. تعداد حداکثر شرکت کنندگان در این تور ۴۰ نفر است و هیچ محدودیتی برای شرکت در آن وجود ندارد اما به خانم‌های باردار توصیه می‌شود اگر شرایط خاصی دارند در این تور شرکت نکنند.

تور ناهار در کشتی های بسفر

یک تور عالی برای آنهایی که می‌خواهند یک نصف روز از سفر خود به استانبول را به گشت و گذار در بسفر اختصاص بدهند. توری که از ساعت ۱ ظهر آغاز می‌شود و غالبا تا ساعت ۵ عصر به درازا می‌کشد. توری که سرویس رفت و برگشت به محل اقامت شرکت کنندگانش در شهر استانبول را دارد. توری که طی آن شما به قلب بسفر برده می‌شوید تا حسی از رهایی را در میانه‌ی آب و آسمان تجربه کنید. توری که در آن می‌توانید ماهی‌گیری را تجربه کنید. توری که شما را به یک ناهار درجه یک و یک نوشیدنی فراموش نشدنی مهمان می‌کند و برایتان یک روز متفاوت از سفر به استانبول می‌سازد.

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

15 جاذبه گردشگری در منطقه بشیکتاش استانبول

15 جاذبه گردشگری در منطقه بشیکتاش استانبول بشیکتاش(Beşiktaş) در سمت اروپایی استانبول واقع شده و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × دو =