معرفی بهترین تفریحات شبانه استانبول 

معرفی بهترین تفریحات شبانه استانبول 

با تور استانبول به شهری سفر می‌کنید که در دو قاره‌ی جهان جای دارد و یکی از زیباترین شهرهای جهان برای گذراندن تعطیلات است. این شهر که شهر تفریحات هیجان‌انگیز، بازدیدهای تاریخی، رستوران‌های درجه یک دنیا و هتل‌های پر امکانات است همه ساله در فصل‌های مختلف گردشگران زیادی را به خود می‌کشاند. گردشگرانی از سراسر دنیا.

در سفرتان به استانبول اگر به دنبال شب‌های فراموش نشدنی هستید با استانبول سرا همراه شوید تا در یک گشت و گذار شبانه با بهترین تفریحات شبانه‌ استانبول آشنا شوید.

بهترین تفریحات شبانه استانبول :

کلاب جاز ناردیس – Nardis Jazz Club

یکی از بهترین کلوپ های جاز استانبول، کلوپ ناردیس می باشد. رفتن به کلوپ جاز ناردیس بدون شک یک تجربه منحصر بفرد در سفر به استانبول است. در کلوپ ناردیس همیشه بهترین هنرمندان جاز محلی و بین المللی برنامه دارند. بلیط برنامه های این کلوپ را می توانید دقیقا در کنار در ورود آن بخرید و بعد یکی از صندلی های نزدیک استیج یا طبقه دوم را انتخاب کنید. کلوپ جاز ناردیس باری هم واقع در پشت کلوپ دارد که از فضایی رمانتیک و شاعرانه برخوردار می باشد و به طور مرتب تعداد زیادی از خواننده ها و نوازنده های عالی در آن اجرا دارند.

منوی غذاهای این کلاب چندان متنوع نیست ولی فضای گرم و دنجی دارد. موسیقی زنده جاز و اتمسفر آرامش بخش ناردیس، شبی رویایی را برای شما رقم خواهد زد.

کلاب جاز ناردیس استانبول

قیمت: ورودی ۴۰ لیر

ساعت کار: ۲۰:۳۰ تا ۱:۳۰

آدرس:Bereketzade Mh., Galata Kulesi Sk No:8, Beyoglu, Galata, Istanbul

کافه قلیان ارنلر – Erenler Nagile

کافه قلیان ارنلر فضایی شبیه به سفره‌ خانه‌های سنتی ایرانی دارد. منوی کافی شاپ چندان متنوع نیست ولی تمامی نوشیدنی‌ها بسیار خوشمزه هستند. ساعت کاری و محیط گرم و صمیمی کافه ارنلر، آن را به یکی از بهترین تفریحات شبانه استانبول تبدیل کرده است. اگر به این کافه سر زدید، حتماً چای سیب را امتحان کنید.

کافه قلیان ارنلر

قیمت: نوشیدنی‌ها بین ۲ تا ۷ لیر – قلیان ۳۰ لیر

ساعت کار: ۷ صبح تا ۲ شب

آدرس:Mollafenari Mh., Yeniçeriler Cad. Çorlulu Ali Paşa Medresesi No:36 D:28, 34120 Fatih/İstanbul, Turkey

رستوران بالکن – Balkon Restaurant

رستورانی کوچک که نمایی فوق‌العاده به استانبول دارد. سعی کنید هنگام غروب آفتاب سری به این رستوران بزنید. رستوران بالکن دارای سیستم گرمایشی است و می‌توانید در شب‌های زمستانی هم راحت آن‌جا لم بدهید. البته غذاها و نوشیدنی‌ها به خوبی دید رستوران نیستند ولی ناراضی نخواهید بود.

رستوران بالکن استانبول

قیمت: غذاها حدود ۱۰ تا ۳۰ لیر

ساعت کار: ۱۱ صبح تا ۲:۳۰ شب

آدرس:Asmalı Mescit Mahallesi, Şehbender Sk. No:5, 34430 Beyoğlu/İstanbul, Turkey

فواره‌های رقصان پارک سلطان احمد استانبول

بعد از غروب خورشید و پدیدار شدن ماه، فواره‌های پارک سلطان احمد (واقع در مسیر بین مسجد ایاصوفیه و مسجد سلطان احمد) با نورپردازی رنگارنگی شروع به رقصیدن می‌کنند. در فصل‌های گرم می‌توانید یک دوندورما (بستنی سنتی ترکیه‌ای) تهیه و در حین تماشای فواره‌ها میل کنید.

پشت فواره‌ها نمای زیبایی از مسجد سلطان احمد و ایاصوفیه قابل مشاهده است که در کنار فضای سبز زیبای پارک و رنگ‌های فواره، فضایی جادویی را می‌سازند. فضایی که از تلفیق دنیایی مدرن و باستانی ساخته می‌شود و از بهترین تفریحات شبانه استانبول به شمار می‌آید.

مسجد سلطان احمد استانبول

آدرس:Binbirdirek Mh., Sultan Ahmet Parkı No:2, 34122 Fatih/İstanbul, Turkey

حمام ترکی استانبول
یکی از مواردی که حتماً باید در سفر به ترکیه تجربه کنید، حمام ترکی است. فرآیند حمام ترکی شامل آماده‌سازی پوست در اتاق‌های بخار مشابه سونا و سپس شست‌وشوی کامل بدن است. حمام‌های سنتی زیادی در استانبول وجود دارند که می‌توانید پس از یک روز گشت‌وگذار کامل، خستگی‌تان را در کنید.

حمام ترکی

معرفی مهمترین حمام های ترکی در استانبول

شهربازی های استانبول

یکی دیگر از تفریحات شبانه استانبول رفتن به شهربازی‌های این شهر است. که البته در مقایسه با تفریحات دیگر، قیمت بالایی دارند.

پارک سرگرمی vialand ، پارکی بی نظیر و نفس گیر برای تمام سنین بوده که وجود مرکز خرید و رستوران های متنوع جذابیت این پارک را دو چندان کرده است. این پارک برای افرادی که به دنبال یک هیجان منحصر به فرد هستند بسیار جالب و هیجان انگیز است و این تنها جذابیت این پارک نیست. می توانید هیجان، خرید از برند های مطرح دنیا و صرف غذا در رستوران های با کیفیت با طراحی مدرن را یک جا تجربه کنید. وسایل مهیج این پارک برای همه سنین مفرح و شادی آور بوده و با توجه به آخرین استاندارد ها طراحی شده اند وسایلی همچون : جت اسکی، ترن های هوایی اسرار آمیز، تونل سافاری، چرخه فلک های غول پیکر و صد ها وسیله نفس گیر و منحصر به فرد دیگر.

ویالند پارک استانبول

ساعت کاری: ۱۰ صبح تا ۸ شب

آدرس:Yesilpinar Mahallesi, Sehit Metin Kaya Sok. No: 11 | Eyup, Istanbul 34065, Turkey

موی‌پارک – MOIPARK

مجموعه سرپوشیده موی پارک استانبول یکی از شهربازی های این شهر با بازی های مهیج است که در مرکز خرید استانبول مال در منطقه باشاک شهیر واقع شده است و از بدو تاسیس از استقبال خوبی برخوردار شده است .

موی پارک ۳ ترن هوایی دارد. در مورد قیمت‌ها، مثلاً ترن هوایی ۱۰ لیر و خانه ارواح ۳۰ لیر هزینه دارد.

موی پارک استانبول

ساعت کار: ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

آدرس:Mall of Istanbul, Istanbul 34306, Turkey

لونا پارک

این شهربازی کوچک در قسمت آسیایی شهر واقع شده است. هر بازی آن حدود ۱۰ لیر قیمت دارد. شاید از ترن هوایی آن لذت ببرید.

لونا پارک استانبول

ساعت کار: ۱۰ صبح تا ۱ شب

آدرس:Bostancı Mahallesi, Mehmet Şevki Paşa Cd. No:6, 34744 Kadıköy/İstanbul, Turkey

گشت شبانه تنگه بسفر با کشتی
یکی از جذاب‌ترین تفریحات شبانه استانبول کشتی سواری در تنگه بسفر است. بسته به توری که در آن شرکت می‌کنید، قیمت گشت تنگه بسفر متفاوت است. Şehir Hatları (شهیر هاتلاری) شرکت رسمی کشتیرانی مسافربری در استانبول است. «تور مهتاب» یا «Mehtap Gezi» یا «Moon light» این شرکت برای بزرگسالان و کودکان بزرگ‌تر از ۶ سال، ۲۰ لیر است. برای کودکان کوچکتر از ۶ سال هم مجانی است.

 

کشتی های کروز در استانبول

تور شبانه در دو شیفت، یکی از غروب آفتاب و دیگری در ساعت ۲۲:۳۰ برگزار می‌شود. تور مهتاب گزی فقط در شنبه‌های ماه‌های ژوئیه و آگوست برگزار می‌شود.

تورهای خصوصی نیز از همان حدود غروب آفتاب شروع می‌شوند و تا نیمه شب ادامه دارند. هزینه‌ی این تورها از ۱۵۰ لیر به بالاست. معمولاً هم بسیار شلوغ است و شام هم هزینه‌ی جداگانه دارد. صندلی‌های کنار پنجره هم خیلی زود پر می‌شوند.

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

10 ساختمان تاریخی ساخته شده به سبک غربی در استانبول

10 ساختمان تاریخی ساخته شده به سبک غربی در استانبول با هزاران سال سابقه استانبول …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + 10 =