Introducing famous scarf brands in Turkey

معرفی برندهای معروف روسری در ترکیه

معرفی برندهای معروف شال و روسری در ترکیه

برندهای معروف روسری در ترکیه عبارتند از روسری‌های واکو، سارار و آکر 

روسری واکو | Vakko Scarf

روسری واکو: سابقه‌ی واکو به فروشگاه کوچک کلاه به نام شن شاپکا (Şen Şapka) برمی‌گردد که در سال 1934 توسط ویتالی هاکو (Vitali Hakko) تأسیس شد. هنگامی‌که شن شاپکا به واکو تبدیل شد شروع به تولید روسری‌هایی با ابریشم، پنبه و پشم ترکیه شد.

به‌صورت آنلاین از روسری‌های واکوی تولید شده از ابریشم، پنبه و پشم ترکیه با بالاترین کیفیت و سبک‌ها در Vakko.Com خرید کنید.
vakko scarf

آکر | Aker

روسری‌های آکر را در فروشگاه‌های مد آکر در ترکیه مشاهده کنید. از بین روسری‌ها با الگوی اصلی، روسری‌های طراحی تا روسری‌های ابریشمی با الگوی لوکس انتخاب کنید. مد آکر همچنین کیف‌های دستی و طیف وسیعی از پوشاک آکر را برای زنان فراهم می‌کند.

برند مد زنانه‌ی ترکیه‌ی آکر در سال 1977 باهدف تأمین محصولات در دنیای روسری تأسیس شد و چند سال بعد در بخش پوشاک آماده‌ی زنان با آماده ‌‌سازی طرح‌های خود و فروش اقلام خود، ازجمله کیف‌های دستی به مشتریان زن خود از طریق فروشگاه‌هایش فعالیتش را آغاز کرد. امروزه این برند 22 فروشگاه آکر در ترکیه دارد و بسیاری از آن‌ها فروشگاه‌های آکر استانبول هستند.

روسری آکر، به‌عنوان پرفروش‌ترین روسری در جهان، یکی از بزرگ‌ترین اجناس در جهان است. این برند روسری همچنین موافقت ‌‌نامه‌های صدور مجوز با برندهای مختلف بین المللی مانند پیر کاردین و کاشارل در تولید و فروش روسری‌های مد تحت این برند تجاری را دارد.

aker scarf

روسری‌های سارار | Sarar

برند سارار روسری‌های لوکسی را برای کسانی که علاقه‌مند به بهترین پارچه‌های جهان هستند روانه‌ی بازار مد کرده است. از روسری‌های سارار زنانه برای زیباتر شدن پوششتان استفاده کنید. فروشگاه آنلاین روسری سارار دارای روسری ‌‌، شال و سربند لوکس است. از آخرین روسری‌های سارار ازجمله روسری کشمیر، روسری ابریشم و روسری پاشمینا در تمام رنگ‌ها و سبک‌ها در فروشگاه آنلاین Sararesarp.Com دیدن کنید.

sarar scarf

درباره‌ی زهرا پیغامی

همچنین ببینید

Görmez AVM

مرکز خرید گورمز باجیلار استانبول

مرکز خرید گورمز باجیلار استانبول مرکز خرید گورمز (Görmez AVM) یکی از مراکز خرید زنجیره‌ای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + 1 =