پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

مرکز خرید پرلاویستا استانبول

مرکز خرید پرلاویستا استانبول

مرکز خرید پرلاویستا استانبول(Perlavista AVM)، یادآور پرا که نمایانگر ثروت غنی و تاریخی استانبول قدیم است، می‌باشد؛ همچنین سبک معماری آن عصر رنسانس اروپا را که تولدی نو در جهان است، به شما یادآور می‌شود.

معماری پرلاویستا، با کیوسک‌هایی به سبک فرانسه که گویی دقیقاً روبروی یکی از کیوسک‌های روزنامه فروشی در پاریس ایستاده‌اید، نیمکت‌هایی مانند خیابان‌های فلورانس، سنگ فرش‌های زیبا، دکوراسیون سقف به سبک هنر نو، درخت‌های موجود در راهروهای فروشگاه و طراحی خیره کننده، این مرکز خرید را به مرکزی لوکس تبدیل کرده است.

مرکز خرید پرلاویستا استانبول که در زمینه‌های پوشاک، لوازم خانگی، دکوراسیون و کتاب و موزیک فعالیت دارد، مجموعه‌ای از بهترین برندهای ترک را در کنار هم گردآوری کرده که تعدادی از برندهای جهانی هم در کنار آن‌ها مشغول فعالیت هستند و از میان آن‌ها می‌توانیم به اسامی زیر اشاره کنیم:

  • MANGO
  • LC WAIKIKI
  • POLARIS
  • BAMBI
  • ENGLISH HOME
  • MADAM COCO
  • ADIDAS
  • PENTI
  • FELORMAR

امکانات مرکز خرید پرلاویستا استانبول

از آنجایی که تعداد زیادی خانه مسکونی در اطراف مرکز خرید پرلاویستا استانبول قرار دارد و با توجه به سیستم حمل و نقل عمومی این شهر، هرروزه بازدید کنندگان بسیاری برای خرید و تفریح به این فروشگاه می‌آیند و مدیران این مرکز خرید سعی دارند امکانات بسیار خوبی را به آن‌ها ارائه دهند که در زیر به معرفی تعدادی از آن‌ها می‌پردازیم:

زمین اسکیت روی یخ: برای استفاده از این زمین باید مهارت‌های کافی را داشته باشید ولی در غیر این صورت به خودتان آسیب خواهید زد؛ البته تعدادی از مربیان در این محل حضور دارند تا به کسانی که مشتاق به استفاده از این زمین اسکیت هستند، آموزش دهند.

زمین بازی کودکان: اگر فرزندانتان از پیاده روی و خرید خسته شده‌اند، مرکز خرید پرلاویستا استانبول یک زمین بازی خوب و عالی برای آن‌ها در نظر گرفته و بچه‌ها می‌توانند در زمانی که شما مشغول خرید هستید در آن سرگرم باشند.

سینما: مرکز خرید پرلاویستا استانبول دارای ۸ سالن نمایش است که معمولاً فیلم‌های خود کشور ترکیه را به نمایش می‌گذارند، در این میان تعدادی از فیلم‌های بین‌المللی هم اکران می‌شوند که شاید خیلی جدید نباشند!

مجموعه رستوران‌ها: مجموعه‌ای از کافه‌ها و رستوران‌های ترک در طبقه‌ای خاص گرد هم آمدند و رستوران‌های بین‌المللی زیادی در بین آن‌ها وجود ندارند.

پارکینگ: مرکز خرید پرلاویستا استانبول دارای پارکینگ در محیط بسته و فضای باز دارد که ظرفیت آن ۲۲۵۰ ماشین و رایگان است.

زمین بولینگ: یکی از ورزش‌های مورد علاقه‌ی افراد در تمامی سنین، بولینگ است، اگر برای استراحت به دنبال هیجان و تفریح خاص هستید، حتماً به سالن بولینگ پرلاویستا سر بزنید.

سوپرمارکت میگروس: اگر در نزدیکی این مرکز خرید اقامت دارید، برای خرید لوازم خوراکی مورد نیاز خود می‌توانید به شعبه‌ی سوپر مارکت های زنجیره‌ای میگروس در این مجموعه مراجعه کنید.

بازدید از مرکز خرید پرلاویستا استانبول

برای بازدید از مرکز خرید پرلاویستا استانبول، این مرکز خرید از ساعات ۱۰ صبح الی ۱۰ شب آماده‌ی پذیرایی از شما است.

اگر به دنبال خرید در زمان خلوتی فروشگاه هستید می‌توانید در ساعات اولیه روزهای هفته در مرکز خرید پرلاویستا استانبول حاضر شوید، زیرا در ساعات بعدازظهر و روزهای آخر هفته و تعطیلات بسیار شلوغ است.

نحوه دسترسی به مرکز خرید پرلاویستا استانبول

برای رفتن به مرکز خرید پرلاویستا استانبول که در منطقه‌ی “بی لیک دوزو” در سمت آسیایی استانبول واقع شده است می‌توانید از مترو “تکسیم” و خط “حاجی عثمان” به ایستگاه “گایره تپه” بروید و بعد از خروج از مترو برای سوار شدن به اتوبوس در ایستگاه “زنجیرلی کویو” در حدود ۵ دقیقه پیاده روی کنید و از آنجا به سمت “هادیم کوی” حرکت کنید.

بعد از رسیدن به این ایستگاه فقط در حدود ۱۰ دقیقه پیاده روی با مرکز خرید پرلاویستا استانبول فاصله دارید.

نقشه و موقعیت جغرافیایی مرکز خرید پرلاویستا استانبول

 

بازدیدکننده محترم در صورت هر گونه ابهام یا ارائه پیشنهاد در خصوص این مطلب می توانید با نوشتن دیدگاهتان، ما را مطلع سازید، کارشناسان استانبول سرا کمتر از ۴۸ ساعت به شما پاسخ خواهند داد.

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

Görmez AVM

مرکز خرید گورمز باجیلار استانبول

مرکز خرید گورمز باجیلار استانبول مرکز خرید گورمز (Görmez AVM) یکی از مراکز خرید زنجیره‌ای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 10 =