محله فیندیک زاده استانبول

محله فیندیک زاده استانبول

استانبول به واسطه مشهور بودن در زیبایی، شهری شناخته شده و جاذب در تورهای کشور ترکیه محسوب می‌گردد. ساختمان‌ها و محله‌های این شهر، از قدمت بالایی برخوردار می‌باشند که این امر موجبات ناامنی گردشگران را فراهم نخواهد نمود. چراکه مرمت و بازسازی‌های دقیق و هوشمندانه، همواره به عنوان فاکتورهای اصلی امنیت در استانبول معرفی شده‌اند.
 
محله فیندیک زاده استانبول از جمله محیط‌های قدیمی و مشهور در این شهر می‌باشد که سالانه آمار بالایی از توریست و گردشگر را در دل خود ثبت می‌نماید.
 
محله فندق زاده استانبول    
 
محله فیندیک زاده استانبول یکی از محله‌های بکر در شهر استانبول می‌باشد. گویی استانبول را می‌توان منظره‌ای تمام عیار در هنر نقاشی و معماری شناخت که جذابیت‌های خاص و متفاوت در آن، اصلی‌ترین پارامترهای موجود برای توریست و گردشگر به شمار می‌آید.
 
شناخت هر مقصدی در سفر جزو اولویت‌های اصلی محسوب می‌گردد. چرا که با استفاده از اطلاعات دقیق و موثق می‌توان بدون دغدغه و گمراهی، سفری امن و خاطره برانگیز را تجربه نمود. در کنار تمامی مسیرهای موجود در حوزه گردشگری، تور استانبول دارای رتبه‌ای خاص و ممتاز می‌باشد. جذابیت‌های تور استانبول تا جایی است که این شهر را به عنوان ده شهر زیبای جهان در بخش گردشگری معرفی می‌نماید.
 
محله فندق زاده استانبول
 
محله فیندیک زاده استانبول با فاصله کمی از میدان تکسیم، مسافت حدودی کوتاهی را برای بازدید کنندگان در ارتباط با گشت و گذار ترسیم می‌نماید. مسافتی که بر اساس آن شرایط همواری برای پیاده روی و قدم زدن به همراه دوستان و خانواده نیز مهیا می‌گردد.
 
خوش آوازه و نام بودن یک محله، امنیتی هم گام با در اختیار گذاشتن گارد ویژه را برای یک انسان خواهد داشت. محله فیندیک زاده استانبول به عنوان یکی از خیابان‌ها و محله‌های امن و خوش نام در شهر استانبول شناخته می‌شود که همین پارامتر را می‌توان به عنوان سندی در حوزه گردشگری این شهر محسوب نمود.
 
جاذبه‌های محله فیندیک زاده استانبول
زیبایی و قدمت به عنوان دو عنصر مهم در جذابیت یک بخش از شهر شناخته می‌شود. دو عنصری که به سادگی می‌توان آن را در محله فیندیک زاده استانبول با چشم و جان لمس نمود. قدمت این محله تا جایی است که ساختمان‌هایی زیبا و باشکوه را می‌توان در آن دید و از زیبایی‌های اروپای کوچک بهره‌مند شد.
 
از مهم‌ترین جاذبه‌های محله فیندیک زاده استانبول می‌توان به نمونه‌های ذیل اشاره کرد.
  • کاشانه‌های زیبا و مسکونی جهت اجاره
  • هتل‌های شیک و ارزان قیمت
  • رستوران‌های متنوع و متعدد
  • کافی‌شاپ زیبا و منحصر به فرد
  • قرار گرفتن بازار ادویه بزرگ و زیبا
  • هم جواری کاخ ابراهیم پاشا و برج گالاتا با محله فیندیک زاده استانبول
محله فندق زاده استانبول
 
محله فیندیک زاده استانبول در کنار تمامی جذابیت‌های اصلی خود برای گردشگران، محله‌ای مناسب برای خریدهای جزئی و ارزان قیمت نیز محسوب می‌گردد. بر این اساس می‌توان تایمی دقیق را به منظور بازدید از این مکان برای دوستان و خانواده اختصاص داد.
 
زمان و ساعت دقیقی برای بازدید از یک خیابان امروزی و در عین حال قدیمی در استانبول وجود نخواهد داشت. چراکه شب‌ها و روزها در این شهر، خاموشی را تجربه نمی‌نمایند. و این در حالی است که می‌توان آرامشی بی مثال را در تمامی لحظات استانبول و محله فیندیک زاده استانبول شاهد بود، از این رو محله فیندیک زاده استانبول مکانی مناسب برای بازدید در هر ساعت از شبانه روز است.
 
محله فندق زاده استانبول
 
نحوه دسترسی به محله فیندیک زاده استانبول
وجود چندین ایستگاه اتوبوس حدفاصل این محله تا خیابان‌های دیگر در این شهر و مشخص بودن مسیر هر یک از اتوبوس‌ها، این امکان را به بازدید کنندگان خواهد داد تا بدون سردرگمی، مسیر مدنظر خود را بیابند.
 
محله فیندیک زاده استانبول به واسطه هتل‌های مناسب، لوکس، مجلل و بی نظیر، محیط امن و آرامی را برای گردشگران و توریست‌های استانبول در این نقطه مهیا می‌نماید تا با صرف زمانی در این هتل، امکان بهره‌مندی از تمامی فاکتورهای موجود در آن نیز مهیا گردد. به همین منظور شبکه‌ها و محورهای حمل و نقل در این نقطه شهر، محورهایی فعال بوده و این امر هر گونه محدودیتی را در جابجایی گردشگران از میان بر خواهد داشت.
 
محله فندق زاده استانبول
 
نقشه و موقعیت جغرافیایی محله فیندیک زاده استانبول
 
 

درباره‌ی زهرا پیغامی

همچنین ببینید

10 ساختمان تاریخی ساخته شده به سبک غربی در استانبول

10 ساختمان تاریخی ساخته شده به سبک غربی در استانبول با هزاران سال سابقه استانبول …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − سیزده =