ساحل سوما استانبول

ساحل سوما استانبول

ساحل سوما(suma beach) ، ساحلی ماسه ای و طلایی رنگ است که در آن می توان منظره ای از تپه هایی سبز، که در فاصله ای نه چندان دور از ساحل واقع شده اند را مشاهده کرد.

ساحل سوما محیطی دلچسب و شاد در امتداد دریای سیاه می باشد. این ساحل حدود 23000 متر مربع مساحت دارد و به ساکنان استانبول و همچنین توریست ها فرصتی مناسب برای دور شدن از محیط شهری می دهد. شما در این محل می توانید از کلاس های یوگا و کارگاه های آموزشی استفاده و یا در ساحل استراحت کنید و برای عوض کردن حال و هوای خود به آب تنی زیر آفتاب دل پذیر بپردازید.

ساحل سوما استانبول  

همچنین شرکت در بازی های ساحلی و ورزش های آبی می تواند فرح بخش باشد. ورزش موج سواری، ورزشی پر طرفدار در ساحل سوما است که علاوه بر توریست ها افراد محلی نیز از آن لذت می برند. مربی هایی ورزیده نیز در این ساحل در دسترس هستند که موج سواری را به افراد داوطلب آموزش می دهند. ساحل سوما همچنین محیطی مناسب برای کمپ زدن، تنفس، و استفاده از طبیعت است که باعث می شود تجربه ای غیر قابل توصیف داشته باشید. انجمن هایی در این ساحل وجود دارند که مسابقات والیبال ساحلی و فوتبال برگزار می کنند. محل هایی نیز برای دوش گرفتن و تعویض لباس در نظر گرفته شده است. افراد خواهان هیجان نیز می توانند از دوره های پرواز های تفریحی تک نفره بهره مند شوند.

ساحل سوما استانبول

ساحل سوما دارای کافه ها و رستوران هایی مخصوص است که وای فای رایگان آپشن های غذا و نوشیدنی های متنوعی را به مهمانان عرضه می کند.

هنگامی که آفتاب غروب می کند، ساحل وضعیتی متفاوت به خود می گیرد وارد شدن به ساحل از یک راهروی چوبی، جایی که درختان اطراف به رنگ های مختلف چراغانی شده اند، با تزیینات درخشان آویخته از شاخه ها باعث می شود محیطی فوق العاده و خاطره انگیز به وجود آید. در فاصله ی بین درختان نیز می توان منوهایی که برای استراحت توریست ها تدارک داده شده اند را مشاهده کرد.

ساحل سوما استانبول

ساحل سوما همچنین محل اجتماع افراد باقی مانده از کلوب بسته شده ی ویک آپ کال Wake Up Call (یکی از بهترین کلوب های سابق استانبول) می باشد که قسمتی از محل را به فضایی با طراحی فوق العاده برای استفاده های مختلف تبدیل کرده اند؛ شامل اقامتگاه ها، کارگاه های هنری، نمایشگاه ها و محل های برگزاری مسابقه، استودیو هایی مختص اجرای کنسرت و رقص و… .همه ی این امور شرایطی را برای این مکان تدارک دیده اند که سوما را مانند قطعه ای از بهشت در ساحل دریای سیاه جلوه می دهد.

نقشه و موقعیت جغرافیایی ساحل سوما استانبول

 

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

Küçükçekmece’de gezilecek yerler

جاذبه های گردشگری منطقه کوچوک چکمجه استانبول

جاذبه های گردشگری منطقه کوچوک چکمجه استانبول منطقه کوچوک چکمجه(Küçükçekmece)، واقع در سمت اروپایی استانبول، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 7 =