در ماه آوریل در استانبول چه کنیم؟

در ماه آوریل در استانبول چه کنیم؟

در ماه آوریل در استانبول چه کنیم؟

مهم نیست که چه زمانی به شهر استانبول سفر می کنید زیرا این شهر تاریخی، زیبا و فرهنگی غنی، چیزها و فعالیت های زیادی را به شما ارائه می دهد، اما با این حال، قطعاً چند ماه است که استانبول بیشترین تفریح و سرگرمی ​​را دارد.

به طور کلی، بهار به دلیل فستیوال ها، آب و هوا و فعالیت های خارج از خانه که در آن دوره به خصوص در ماه آوریل ارائه می شود، سرگرم کننده ترین فصل در استانبول است. بنابراین اگر قصد دارید در ماه آوریل به شهر استانبول سفر کنید، به شما تبریک می گویم زیرا بهترین زمان را انتخاب کرده اید.

برخی از فعالیت هایی که می توانید در ماه آوریل در استانبول انجام دهید:

در شهر قدم بزنید:

آب و هوا در ماه آوریل کاملاً عالی است. خورشید نرم است، هوا خنک است، همه جا پر از گل ها و درختان رنگارنگ است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که هتل را ترک کرده و به سمت مناطق و مکان های معروف شهر بروید.

می توانید به بیازیت یا میدان سلطان احمد استانبول بروید و هنگام بازدید از مکان های تاریخی، بستنی سنتی ترکی را بچشید. به پیاده روی به سمت میدان امینونو ادامه دهید، جایی که می توانید فروشندگانی را پیدا کنید که ساندویچ ماهی کبابی را درست در کنار دریا می فروشند، طعم آنها خوشمزه است.

شب به میدان اورتاکوی بروید و با شریک زندگی خود در یکی از رستوران های آنجا یک شام خوشمزه و همراه با یک فنجان چای ترکی بخورید و از باشکوه ترین منظره بسفر که تا به حال دیده اید لذت ببرید. در شب متفاوت به نظر می رسد، هیچ شلوغی، چراغ های زرد و قرمز، آسمان صاف و هوای خنک شما را لمس نمی کند.

آماده باشید و دوربین خود را شارژ کنید زیرا عکس های زیادی خواهید گرفت.

جشنواره ها:

بسیاری از جشنواره ها در این زمان از سال برگزار می شود. به عنوان مثال، جشنواره لاله که در ماه آوریل پس از احیای گل های لاله برگزار می شود، در سراسر استانبول و به معنای واقعی کلمه در هر خیابان پخش می شود، اما زیباترین مکان پارک Gülhane است. میلیون ها گل لاله در رنگ های مختلف در طول ماه آوریل کاشته می شوند و منظره طبیعی زیبایی را ایجاد می کنند. همچنین می توانید به کافه انتهای این پارک بروید و یک فنجان قهوه ترک بنوشید و از منظره دریا و گل های لاله لذت ببرید. .

اگر به دنبال یک فستیوال سرگرم کننده و هیجان انگیز هستید، می توانید در بسیاری از جشنواره های موسیقی که معمولاً در منطقه ساریر برگزار می شود شرکت کنید و در حین رقصیدن با موسیقی تکنو و پاپ با شریک زندگی خود یک نوشیدنی بنوشید. جشنواره بین‌المللی جاز نیز وجود دارد، که در آن هنرمندان محلی و بین‌المللی گرد هم می‌آیند تا موسیقی جاز و کلاسیک را برای طرفداران نواختند.

یک تور مسافرتی:

از آنجایی که شهر استانبول توسط دریا یا دریاچه احاطه شده است، تورهای کروز زیادی وجود دارد که می توانید در آن شرکت کنید، اما معروف ترین آنها تور بسفر است. ممکن است این فرصت را داشته باشید که مهم ترین کاخ ها و بناهای تاریخی شهر مانند قلعه فاتح و کاخ دلمه باغچه را از روی دریا ببینید.

شما همچنین می توانید در یک مهمانی شبانه در یکی از سفرهای دریایی شرکت کنید که در آن می توانید در یک نمایش رقص شرکت کنید، قلیان ترکی بچشید، غذاهای ترکی بخورید و با مردم سراسر جهان ملاقات کنید.

اگر با دوستان خود سفر می کنید، می توانید یک قایق تفریحی با راننده اجاره کنید تا شما را به نزدیکی جزایر پرنس ببرد، جایی که می توانید به دور از شلوغی استانبول شنا کنید و اوقات خوشی را سپری کنید.

از جزایر معروف پرنس دیدن کنید:

یکی از زیباترین مکان های دیدنی در ماه آوریل، گشت و گذار در جزایر معروف است. این به دلیل آب و هوای فوق العاده جزایر است، به خصوص جزیره بیوک آدا یا جزیره بزرگ. در رستوران آنجا یک کباب خوشمزه با یک فنجان چای ترکی خوشمزه بخورید. منظره زیبای غروب خورشید را از دست ندهید، که فوق العاده زیبا و چشمگیر است.

هنگامی که تور خود را کامل کردید، حتماً از جزایر دیگر دیدن کنید زیرا فعالیت های بیشتری برای انجام دادن و شلوغی کمتری نسبت به جزیره بزرگتر وجود دارد.

خیلی مهم است که زود بروید تا نتوانید از تمام جزایر لذت ببرید. همچنین آخرین کشتی بازگشت به استانبول در ساعت 7:00 حرکت می کند، اما نگران گیر افتادن در جزیره نباشید زیرا می توانید برای شب در آنجا هتل رزرو کنید. شما در واقع می توانید بیش از یک شب هتل رزرو کنید زیرا این جزایر واقعا جادویی هستند.

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

16 جاذبه دیدنی منطقه امینونو استانبول

16 جاذبه دیدنی منطقه امینونو استانبول

16 جاذبه دیدنی منطقه امینونو استانبول محله امینونو در استانبول، یکی از محله‌های تاریخی و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × دو =