پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

در این بازارهای استانبول اجناس ارزان قیمت تهیه کنید

در این بازارهای استانبول اجناس ارزان قیمت تهیه کنید

شهر استانبول از سالهای دور امپراطوریهای مختلف را به خود دیده و شاهد فرهنگ و مذهب های مختلف بوده است. بنابراین جای تعجب نیست که بازارهای دست دوم فروشی، اجناس ارزان قیمت و کالاهای مختلف و متنوع را در معرض فروش قرار دهند.استانبول سرا این بازارهای خاص و متفاوت را به شما معرفی می کند تا با بودجه کم هم بتوانید خرید رضایت بخش داشته باشید با ما همرا باشید.

بازار فریکوی استانبول Feriköy Flea Market
یکی از بازارهای دست دوم فروشی استانبول که هر یکشنبه در محله شیشلی Şişli و نزدیکی بومونتی Bomonti در یک پارکینگ پارک خودرو خالی برپا می شود بازار فریکوی است. در این بازار سرپوشیده بازدیدکنندگان با جنس ها و کالاهای جورواجور که تصورش را هم نمی کنند روبه رو خواهند شد.

از جمله اشیای عتیقه گرفته تا عکس ها و دوربینهای بسیار قدیمی و خیلی چیزهای بیشتر در این بازار به چشم می خورند. در تور استانبول ارزان شما نیز می توانید با هزینه کم در این بازار گشتی بزنید، خرید کنید و یا کالاهای این بازار را تماشا کنید.

بازار فریکوی استانبول

مغازه سنتتیک سزار استانبول Sentetik Sezar
یکی دیگر از فرشگاه های محبوب استانبول که کالاهای عتیقه و لباس و لوازم جانبی را در معرض فروش قرار داده مغازه سنتتیک سزار است. این مغازه که در محله بی اوغلو قرار دارد، مجموعه ایی عالی از کالاهای جوراجور است که به شکل منظمی چیده شده اند.

لباس، کفش و لوازم جانبی متعلق به دهه 1970 تا اوایل دهه 1990 در این محل به صورت مرتب و تمیز جمع آوری شده اند که می توانید در بین این کالاهای قدیمی به دلخواه جنس مورد نظر خود را خریداری کنید.

 

بازار Beşiktaş Salı Pazarı استانبول
اگرچه این بازار که هر سه شنبه در منطقه بشیکتاش برپا می شود برای برپایی اجناس نویی که عرضه می کند شناخته شده است ولی اگر به طبقه دوم سری بزنید با جنس های ارزان قیمت نیز روبه رو می شوید. در این محل می توانید انواع لباس،کفش و منسوجات که شسته شده و تمیز هستند را با قیمت ارزان و مناسب تهیه کنید. همچنین می توانید انواع لباسهای زیر را که در داخل سبد قرار دارد را به دلخواه انتخاب و جدا کنید.

شنبه بازار بشیکتاش استانبول

جاذبه های گردشگری بشیمتاش استانبول

مغازه بای رترو استانبول By Retro
مغازه بای رترو واقع در محله بی اوغلو استانبول تقریبا یک بازار زیرزمینی است. یک بازار بزرگ که برای گردشگرانی که به دنبال جنس های ارزان قیمت و دست دوم هستند یک مکان عالی به شمار می رود. بازدیدکنندگان تور استانبول می توانند هر چیزی که تصور می کنند از جمله کالاهای مختلف و لباسهای قدیمی که در مراسم های عروسی پوشیده می شده را در این مکان خریداری کنند.

حتما برایتان جالب است که بدانید که بسیاری از فیلم های به سبک قدیمی و تاریخی که در ترکیه ساخته می شوند لباسهای بازیگران خود را از این فروشگاه تهیه میکنند. شما نیز می توانید ساعتی در این مغازه در میان لباسها و لوازم جانبی بگردید و لباسهایی که بازیگران در فیلم های دوران قدیم می پوشند را تماشا کنید.

مغازه موزک Mozk استانبول
در مغازه موزک که در محله بی اوغلو قرار دارد نه تنها مبلمان و وسایل قدیمی خانه را پیدا می کنید بلکه انواع لباس شنا، لباس خواب و جواهرات را در این مغازه مشاهده خواهید کرد. اجناس این بازار مربوط به سالهای 1930 تا 1990 می باشند که به سبک و مدلهای خاص هستند.

برای اینکه از خرید و انواع کالاهای این بازار مطمئن شوید بهتر است به پیج فیس بوک آن سری بزنید و کالاهای فروشگاه موزک را بررسی کنید. گردشگرانی که به دنبال اجناسی با قیمت های ارزان و مقرون به صرفه هستند می توانند در این بازار اجناس جوراجوری و متنوعی را ببینند.

مغازه های خیابان چوکورچوما استانبول Çukurcuma
برای عاشقان عتیقه جات محله چوکورچوما بهشتی برای دیدن و خرید اجناس عتیقه و قدیمی است. اجناس مغازه های این خیابان مربوط به دورهای زمانی مختلف هستند که بسیار دیدنی و منحصر به فرد می باشند. در این منطقه از بالا تا پایین مغاز های مختلف عتیقه فروشی وجود دارد که با قدم زدن در این خیابان و تماشای مغازه ها می توانید جنس مورد نظر خود را پیدا کنید.

در چوکورچوما که واقع در محله بی اوغلو استانبول است از عکسهای سیاه و سفید قدیمی گرفته تا کارت پستال ، مبلمان قدیمی ، لامپ، پوستر، کتاب و خیلی چیزهای جذاب و جالب دیگر را پیدا خواهید کرد. یکی از مغازه های این خیابان که در تور لحظه آخری استانبول میتوانید در آن خرید کنید Karadeniz Antik نام دارد که بسیار محبوب است.

درباره‌ی زهرا پیغامی

همچنین ببینید

Airport Outlet Center

مرکز خرید اوت لت ایرپورت استانبول

مرکز خرید اوت لت ایرپورت استانبول مرکز خرید ایرپورت استانبول(Airport Outlet Center)، یکی از اولین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + 4 =