جشنواره فیلم کوتاه آک‌بانک استانبول

جشنواره فیلم کوتاه آک‌بانک استانبول

جشنواره فیلم کوتاه آک‌بانک استانبول(Akbank Kısa Film Festivali)، یک جشنواره فیلم به مدت ۱۰ روز است که توسط دپارتمان هنری آک‌بانک برگزار می‌شود.

بیستمین فستیوال فیلم کوتاه آک بانک ترکیه در روزهای 6 الی 16 فروردین ماه 1403 (25 مارس- 04 آوریل 2024) در دپارتمان هنری آک‌بانک در منطقه بی‌اوغلو استانبول برگزار می گردد.

این جشنواره یکی از مهمترین رویدادهای فرهنگی و هنری ماه مارس در استانبول است.

برنامه‌های جذاب دیگر این جشنواره فیلم کوتاه شامل کارگاه‌های مربوط به فیلمسازی، گفتگو با هنرمندان، کلاس‌ و سکوی به اشتراک‌گذاری تجربه بین افراد حرفه‌ای سینما و بازدیدکنندگان می‌باشد.

این رویداد که هر سال بزرگ‌تر می‌شود، میزبان دو بخش رقابتی اصلی، ملی و بین‌المللی، و همچنین کارگاه‌ها، مصاحبه‌ها و مسترکلاس‌های مختلف است که در آن نام‌های با تجربه در صنعت سینما دانش خود را به اشتراک می‌گذارند. جشنواره فیلم کوتاه آک‌بانک که هر سال به مدت ده روز در آک‌بانک صنعت برگزار می شود و همه رویدادها در آن به صورت رایگان در اختیار مخاطبان قرار می گیرد، شامل «فیلم های کوتاه جشنواره»، «کوتاه هایی از دنیا»، «از کوتاه تا بلند»، تجربیات، «سینمای مستند»، «چشم‌انداز»، شامل بخش‌های «نمایش ویژه» و «تالارم» است.

هر ساله فیلم‌های بسیاری از جشنواره‌های سینمایی مطرح جهان مانند کن، برلین و ونیز در این برنامه گنجانده می‌شود. در بخش «فروم» که برای اولین بار در سال 2017 افتتاح شد، آموزش هایی برای حمایت از فیلم های کوتاه از مرحله فیلمنامه و توسعه پروژه ها برگزار می شود. انجمن فیلم کوتاه آک‌بانک همچنین میزبان مسابقه فیلمنامه فیلم کوتاه برای حمایت از تولید است.

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

Küçükçekmece’de gezilecek yerler

جاذبه های گردشگری منطقه کوچوک چکمجه استانبول

جاذبه های گردشگری منطقه کوچوک چکمجه استانبول منطقه کوچوک چکمجه(Küçükçekmece)، واقع در سمت اروپایی استانبول، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × سه =