هتل نیپون استانبول

هتل نیپون استانبول

هتل نیپون (Nippon Hotel) یکی از هتل های چهار ستاره استانبول است که طرح آن از سبک مینیمالیسم ژاپن الهام گرفته شده است، در فاصله ای معادل یک پیاده روی پنج دقیقه ای از میدان تکسیم قرار دارد.

هتل نیپون دارای یک مرکز تناسب اندام مدرن و اتاق هایی بزرگ با وای فای رایگان است.

اتاق های هتل نیپون، دارای سیستم تهویه هوا و انواع اسباب و لوازم مدرن می باشند. این اتاق ها به یک دستگاه تلویزیون صفحه تخت و یک مینی بار مجهز هستند. در برخی از اتاق ها یک آشپزخانه ی کوچک و یک وان اسپا در حمام تعبیه شده است.

هتل نیپون استانبول دارای یک رستوران مجلل و باشکوه است که صبحانه ی بوفه سرو کرده و انواع غذاهای بین المللی و انواع غذاهای ترکیه ای را با بهترین مواد اولیه ی بومی طبخ می نماید.

مهمانان هتل نیپون می توانند از خدمات ماساژ مجموعه استفاده کرده یا اقدام به اجاره ی یک دوچرخه و گردش در شهر نمایند. این هتل یک بخش گردشگری نیز دارد که خدمات تهیه ی بلیط و اطلاعات مربوط به جاذبه های گردشگری بومی را به مهمانان عرضه می دارد.

فاصله ی هتل نیپون از خیابان های پرتردد و تفریحات شبانه ی منطقه نیشاتاشی معادل یک پیاده روی 5 دقیقه ای است. فرودگاه آتاتورک حدود 19.3 کیلومتر از هتل فاصله دارد. این هتل پارکینگ اختصاصی رایگان برای مهمانان در نظر گرفته و سرویس ایاب و ذهاب برای فرودگاه را نیز در صورت تمایل مهمانان در اختیار ایشان قرار می دهند.

نام هتل Nippon Hotel
درجه هتل
فاصله تا میدان تکسیم 5min-500M
فاصله تاایستگاه مترو (Taksim) 6min-500M
تلفن 00 33 313 212 90+
وب سایت nipponhotel.com.tr
آدرس Kocatepe Mahallesi, 6, Topçu Cd., 34437 Beyoğlu

نقشه و موقعیت جغرافیایی هتل نیپون استانبول

 

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

Air Boss Istanbul Airport and Fair Hotel

هتل ایرباس استانبول

هتل ایرباس استانبول هتل ایرباس استانبول (Air Boss İstanbul Airport and Fair Hotel) یکی از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 4 =