هتل میم استانبول

هتل میم استانبول
هتل میم استانبول(Mim Hotel Istanbul) یکی از هتل های 4 ستاره استانبول است که در منطقه ی Nisantasi واقعه شده است و در سال های اخیر باز سازی و دکوراسیون جدیدی را در هتل استفاده کرده اند.

هتل میم استانبول در مجاورت میدان تکسیم و کاخ دولما باهچه(Dolmabah) می باشد.فاصله و مسافت هتل میم استانبول با فرودگاه بین المللی آتاتورک ۱۸ کیلومتر و همچنین ایستگاه های نقلیه عمومی هم در نزدیکی هتل می باشد.

اتاق های هتل mim استانبول بسیار شیک و تمیز می باشد و برای اقامت و رزرو آنها می توانید اقدام کنید,امکانات اتاق ها مناسب و عالی می باشد و همچنین کارکنان هتل بسیار خوش اخلاق و مسلط به زبان انگلیسی می باشد و همچنین نظافت اتاق ها و سرویس بهداشتی و حمام هم بسیار تمیز می باشد که شما اسایش کامل در اتاق ها استراحت کنید.

رستوران گائودی هتل میم استانبول با ظرفیت ۱۲۰ نفره و دارا بودن منو غذاهای بین المللی و انواع غذاهای ترکی برای شما پذیرایی می کنند .در این هتل کافه بار هم وجود دارد که بصورت شبانه روزی برای پذیرایی باز می باشد و شما می توانید در این کافه بار انواع نوشیدنی ها بنوشید که این کافه بار در لابی هتل قرار گرفته است.

امکانات دیگر هتل : گاوصندوق – انبار بار و چمدان – تهویه – محل مخصوص کشیدن سیگار و سالن کنفرانس، امکانات ضیافت، ترانسفر فرودگاهی، فکس و کپی و اتاق های مخصوص برای سیگار کشیدن …

نام هتل Mim Hotel Istanbul
درجه هتل
فاصله تا میدان تکسیم 19min-3.2Km 
فاصله تاایستگاه (Osmanbey) 16min-1.2Km
تلفن 07 28 231 212 90+
وب سایت اطلاعاتی یافت نشد
Teşvikiye, No:, Ferah Sokağı No:20, 34363 Şişli

اتاق های هتل میم استانبول

نقشه و موقعیت جغرافیایی هتل میم استانبول

 

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

Air Boss Istanbul Airport and Fair Hotel

هتل ایرباس استانبول

هتل ایرباس استانبول هتل ایرباس استانبول (Air Boss İstanbul Airport and Fair Hotel) یکی از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + 20 =