هتل سمینال استانبول

هتل سمینال استانبول

هتل سمینال استانبول یکی از هتل های چهار ستاره استانبول است که تا میدان تکسیم 120 متر فاصله دارد و اتاق های آن مجهز به تلویزیون صفحه تخت و وای فای رایگان هستند. این هتل در سال 2016 بازسازی شده و بار روی تراس هتل چشم اندازی زیبا به بسفروس دارد. منطقه خرید نیشان تاشی“Nisantasi” تا هتل سمینال 1.9 کیلومتر فاصله دارد. در هتل وای فای رایگان عرضه می شود.

اتاق های هتل سمینال تکسیم دارای تهویه مطبوع، رنگ های گرم، مبلمان چوبی و تلویزیون صفحه تخت هستند. در هر اتاق سرویس بهداشتی اختصاصی موجود است.

در رستوران هتل سمینال انواع غذاهای ترکی و بین المللی سرو می شود. بار هتل نیز غذاهای سبک و نوشیدنی ها را در فضایی رمانتیک به میهمانان عرضه می کند.

فرانت دسک، کتابخانه و تور دسک هتل 24 ساعته در خدمت میهمانان هستند. در هتل سمینال یک استخر روباز، سونا، اسپا، حمام ترکی، سالن برگزاری نشست های تجاری نیز موجود است. برای استفاده از حمام ترکی باید هزینه جداگانه ای پرداخت شود.

رستوران ها، بار و مراکز خرید خیابان استقلال تا هتل پیاده 4 دقیقه فاصله دارند. منطقه قدیمی شهر استانبول که مکان هایی مانند بازار بزرگ استانبول، مسجد آبی و ایاصوفیه در آن قرار دارند تا هتل سمنیال 4 کیلومتر فاصله دارد. سالن کنوانسیون لطفی کردار، سالن کنگره استانبول، سالن کنسرت “Cemal Resit rey” و سالن تئاتر “Mushin Ertugrul” در فاصله 1.4 کیلومتری هتل قرار گرفته اند. نزدیک ترین فرودگاه به هتل، فرودگاه آتاتورک است که 21 کیلومتر از هتل فاصله دارد. فرودگاه “Sabiha Gokcen” تا هتل سمینال تقسیم 43 کیلومتر فاصله دارد.

نام هتل Seminal Hotel Taksim
درجه هتل
فاصله تا میدان تکسیم 4min-300M 
فاصله تاایستگاه مترو (taksim) 5min-350Km
تلفن 34 34 297 212 90+
وب سایت seminalotel.com
آدرس Kocatepe Mahallesi, Şht. Muhtar Bey Cd. No:23, 34437 Beyoğlu

 

نقشه و موقعیت جغرافیایی هتل سمینال تکسیم استانبول

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

هتل فیرمونت کوازار استانبول

هتل فیرمونت کوازار استانبول هتل فیرمونت کوازار استانبول (Fairmont Quasar Istanbul Hotel) یکی از هتل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × سه =