سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1403

هتل بایوتل استانبول

هتل بایوتل استانبول

هتل بایوتل استانبول (ByOtell Hotel Istanbul) یکی از هتل های 5 ستاره استانبول است که در سمت آسیایی استانبول و در منطقه تجاری کوزیتاگی Kozyatagi شهر، واقع شده است و دسترسی آسانی به جاذبه های مهم شهر مانند گالری هنری باکراک دارد.

هتل بایوتل استانبول  در سال ۲۰۰۷ ساخته و در سال ۲۰۱۵ بازسازی شده است.

امکانات رفاهی هتل بایوتل استانبول

تمام امکانات رفاهی هتل بایوتل استانبول ، برای راحتی و آسایش شما فراهم شده است. پارکینگ خصوصی رایگان بدون نیاز به رزرو، در محل هتل موجود و به صورت شبانه روزی است. با این حال می توانید خودروی خود را در پارکینگ عمومی بیرون هتل هم پارک کنید. یا خودتان را راحت کرده و ماشین خود را به دست پاکبان بسپارید تا برایتان پارک کند. می توانید حتی ماشین اجاره کنید. ترانسفر فرودگاهی و خدمات تاکسی با پرداخت هزینه اضافه، برای شما مسافران مهیا می شود. برای خرید تور یا بلیط هواپیما، می توانید به میز پذیرش مراجعه کنید. ورود به این هتل از ساعت ۲ بعد از ظهر به بعد می باشد و برای خروج، حتما باید تا ساعت ۱۲ ظهر اتاق خود را تحویل دهید.

خدمات ارائه شده در هتل بایوتل، خدمات دربان، وجود دستگاه ای تی ام، وجود صرافی و تبدیل ارز، خدمات خشکشویی و نظافت، انبار چمدان، دربان و صندوق امانات می باشد. امکاناتی برای افراد کم توان و ناتوان به عنوان مثال ویلچر، هم در این هتل فراهم شده است. اینترنت رایگان وای فای در تمام اتاق ها و در فضاهای عمومی هتل، آرایشگاه و ایستگاه آتش نشانی و فضایی مختص افراد سیگاری از ویژگی های برتر هتل بایوتل استانبول است. خدمات اتاق ها، نگهبانی و حتی ورود و خروج هم، به صورت شبانه روزی ارائه می شود. به هیچ وجه نگران کودکان خود نباشید، چرا که خدمات نگهداری از کودکان در این هتل فراهم شده است.

امکانات تفریحی هتل بایوتل استانبول

هتل بایوتل استانبول دارای یک باشگاه مخصوص کودکان و چشمه های آبگرم است. می توانید با دوستان خود در باغ پیاده روی کنید یا برای کمی عرق ریختن سری به باشگاه تناسب اندام هتل بزنید. ماساژ، جکوزی، حمام آبگرم و سونا بخار از مکان های دلچسب هتل می باشند همچنان که استخر شنای سرپوشیده نقطه ویژه هتل می باشد. اگر مایل بودید می توانید مربی شخصی گرفته و تمرینات یوگا انجام دهید، یا در آرایشگاه هتل، موهایتان را مرتب کنید.رفتن به حمام ترکی یا استخر آب داغ هتل یادتان نرود.

در هتل بایوتل ،شما مهمانان می توانید از خوردن غذاهای لذیذ در رستوران لذت ببرند. یا در اتاق، غذای مورد علاقه خود را، سفارش دهید. شیرینی های تازه به همراه قهوه در نانوایی هتل تهیه می شود.

۳ رستوران به نام های سالن صبحانه کهریبر Kehribar-Breakfast Saloon، سالن غذاخوری انادولو سوفراسی Anadolu sofrası-Lunch&Dinner در محل خود هتل قرار گرفته اند.

امکانات اتاق های هتل بایوتل استانبول
اتاقهای وی آی پی دارای امکانات ویژه به همراه اتاق های ملاقات های اداری و جلسات از ویژگی برتر این هتل است. اتاقهای مهمان در برج شیشه ای بایوتل واقع شده اند و نمایی پانورامیک از شهر یا دریای مرمره دارند.

امکانات رفاهی این اتاق ها شامل تهویه مطبوع، تلویزیون یا تلویزیون صفحه تخت با شبکه های ماهواره ای، سیستم گرمایشی، سرویس بیدار کردن مهمانان، یخچال، تلفن، کمد، دستگاه چای ساز و قهوه ساز، سشوار، صندلی بلند و صندوق امانات است. امکاناتی برای اتوکشی به همراه امکاناتی در حمام اتاق ها مانند حوله لباسی، حوله دست و صورت، ملافه و دمپایی در اتاق ها قرار داده شده است. همه این اتاق ها، با ظرافتی عالی، مبله شده اند و امکانات رفاهی فراوانی مانند تلویزیون و غیره را ارائه می دهند.

نام هتل Byotell Hotel Istanbul
درجه هتل
فاصله تا میدان تکسیم 23min-17Km 
فاصله تا ایستگاه مترو (Kozyatagi) 4min-400M
تلفن 00 61 571 216 90+
وب سایت byotell.com
آدرس Kozyatağı Mahallesi, Kozyatağı Mh., Saniye Ermutlu Sokak No:3

 

نقشه و موقعیت جغرافیایی هتل بایوتل استانبول

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

Akgün İstanbul Hotel

هتل آکگون استانبول

هتل آکگون استانبول هتل آکگون استانبول (Akgün İstanbul Hotel) یکی از هتل های 5 ستاره …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + بیست =