نمایشگاه مواد دارویی آرایشی و بهداشتی استانبول

نمایشگاه مواد دارویی آرایشی و بهداشتی استانبول

نمایشگاه مواد دارویی آرایشی و بهداشتی استانبول ازتاریخ  ۰۲ الی ۰۴ آبان ۱۳۹۸ در مرکز تجارت جهانی استانبول (ifm) شهر استانبول برگزار می گردد.
نمایشگاه مواد دارویی آرایشی و بهداشتی ترکیه میزبان برندهای معتبر از سراسردنیا می باشد تا محصولات خود را به نمایش گذاشته و برند خود را معرفی کنند .

در این نمایشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی ارائه می شود و شما می توانید با بهترین محصولات در این صنعت آشنا شوید . صنایع داروسازی و بهداشتی ترکیه نیز همگام با سایر کشورهای جهان می کوشد تا در این حوزه پیشرفت بیشتری داشته باشد و محصولاتی بهتر عرضه نماید . عرضه محصولات مختلف از سراسر جهان به شما این فرصت را می دهد تا با بازاری بزرگ آشنا شوید و محیطی وسیع تر برای فروش محصولات خود بیابید نمایشگاه مواد دارویی ،آرایشی و بهداشتی ترکیه با حضور متخصصان و کارشناسان این صنعت برگزار می شود و شما با حضور در این نمایشگاه با بهترین برندها شرکت ها و متخصصین آشنا خواهید شد

تاریخ برگزاری 02 الی 04 آبان 1398 -(26-24 اکتبر 2019)
محل برگزاری مرکز تجارت جهانی استانبول (IFM)
شرح صنعت مواد دارویی، آرایشی و بهداشتی
آدرس Yeşilköy Mahallesi, Atatürk Cd. 5/5, 34149 Bakırköy/İstanbul, Turkey
تلفن 00 52 468 212 90+
وب سایت  ifm.com.tr

توجه : با توجه به امکان جابجایی تاریخ برگزاری نمایشگاه ، خواهشمندیم قبل از هر اقدامی با سایت رسمی نمایشگاههای ترکیه یا آزانس های مسافرتی معتبر تماس حاصل فرمایید.

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

AFEX'24

مجمع سرمایه گذاری و نمایشگاه تجاری آفریقا در استانبول

مجمع سرمایه گذاری و نمایشگاه تجاری آفریقا در استانبول مجمع سرمایه گذاری و نمایشگاه تجاری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + 8 =