سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1403

معرفی 10 رستوران برتر استانبول

معرفی 10 رستوران برتر استانبول

افرادی که به شهر استانبول سفر می کنند، علاوه بر اینکه از مناطق مختلف آن بازدید به عمل می آورند، تمایل دارند در رستوران ها، کافه ها و غذاخوری های این شهر نیز غذا سفارش دهند. وجود تنوع غذایی در این مکان ها، موجب جذب توریست شده است. برخی از رستوران های استانبول بسیار گران قیمت و لوکس هستند و منوی غذایی آن ها متنوع است؛ برخی از رستوران های این شهر، سطح متوسطی دارند، با این حال کیفیت غذایی آنها بسیار عالی می باشد. در هر کدام از رستوران های استانبول که غذا بخورید، بی شک از طعم لذیذ این غذاها لذت خواهید برد.

در این مطلب برترین رستوران های استانبول را از نظر استانبول سرا معرفی می کنیم.

رستوران آهیستی گالاتا:

یکی از گران ترین رستوران های شهر استانبول، رستوران آهیستی گالاتا است. در این رستوران انواع غذاهای مخصوص ترکی، بین المللی، غذاهای رژیمی و غذاهای سنتی ترکیه و غذاهای ایرانی طبخ می شوند. رستوران آهیستی گالاتا رتبه اول را در کیفیت غذا در کل استانبول دارد. علی رغم اینکه قیمت غذاهای این رستوران گران است، اما غذا خوردن در رستوران آهیستی گالاتا ارزش یک بار امتحان کردن را دارد.

رستوران حافیظ مصطفی:

یکی از عالی رتبه ترین رستوران های استانبول، رستوران حافیظ مصطفی در این شهر است. این رستوران انواع غذاها با دستور طبخ متفاوت تهیه می شوند. علاوه بر غذا، باقلوا، انواع شیرینی، بستنی و خوراکی های خوشمزه در منوی رستوران حافیظ مصطفی وجود دارند. محیط این رستوران بسیار دلنشین و جذاب است؛ از غذا خوردن در رستوران حافیظ مصطفی حتماً لذت خواهید برد.

رستوران سلطان احمت بوهارا:

دومین رستوران برتر شهر استانبول، رستوران سلطان احمت بوهارا است. این رستوران، انواع غذاهای ترکی و اروپایی را در منوی خود جای داده است. قیمت غذاهای رستوران سلطان احمت بوهارا کمی گران می باشد؛ اما منوی متفاوت آن برای افراد بسیار جذاب بوده و افراد زیادی تماییل به غذا خوردن در این رستوران را دارند. رستوران سلطان احمت بوهارا آمادگی لازم برای ارائه خدمات در هر سه وعده صبحانه، ناهار و شام به علاوه میان وعده ها را دارد.

رستوران آلوران:

تنوع غذاهای ترکی را می توانید در رستوران رستوران آلوران تجربه کنید. فضای داخلی این رستوران بسیار شیک و جذاب است. وعده های ناهار و شام در رستوران آلوران، سِرو می شوند؛ قیمت غذاهای این رستوران نیز بسیار مناسب است. رستوران آلوران، دارای رتبه ششم در بین رستوران های استانبول را دارد.

رستوران سیوا:

اگر به خوردن غذاهای کبابی علاقه مند هستید، پیشنهاد می کنیم حتماً به رستوران سیوا مراجعه کنید و در آنجا غذا سفارش دهید. کباب های رستوران سیوا در کل استانبول معروف هستند. کباب ترکی و کباب های بین المللی این رستوران، دستور طبخ ویژه دارند و به همین دلیل افراد بسیاری را به سمت این رستوران جذب می کنند. قیمت غذاهای رستوران سیوا در حد متوسط است؛ اما کیفیت آن بسیار عالی می باشد.

رستوران کومساتی جاز:

به شما اطمینان می دهیم اگر به استانبول سفر کنید و در رستوران رستوران کومساتی جاز غذا سفارش دهید، طعم لذیذ انواع غذاهای بین المللی را تجربه خواهید کرد. رستوران کومساتی جاز، فضایی باشکوه را برای مهمانان خود فرآهم کرده است. در این رستوران، موسیقی زنده در برخی از روزهای هفته اجرا می شود. قیمت غذاهای رستوران کومساتی جاز نیز بسیار مناسب هستند. در این رستوران، شما هم در فضای بیرون و هم در داخل رستوران می توانید غذا میل کنید.

رستوران بیتی:

رستوران بیتی در شهر استانبول قرار دارد و یکی از گران قیمت ترین رستوران های این شهر است. قیمت سرویس ویژه این رستوران تا حدود ۱۰۰ دلار می باشد. هر سه وعده صبحانه، ناهار و شام در رستوران بیتی، سرویس دهی می شوند. در برخی از مناسبت های سال، منوی غذایی این رستوران متفاوت است؛ اما تمام غذاهای رستوران بیتی با کیفیت بسیار بالا تهیه می شوند.

رستوران پیولا:

رستوران پیولا یک رستوران ایتالیایی است که در در یک هتل قرار دارد. انواع پیتزاهای ایتالیایی و پاستا در منوی غذایی رستوران پیولا وجود دارند. قیمت غذاهای این رستوران، گران می باشد. وعده ناهار و شام را می توانید در فضای باز و یا داخل رستوران پیولا میل کنید.

رستوران آرمادا تراس:

اگر در فصل تابستان به استانبول سفر می کنید، پیشنهاد می کنیم از منظره زیبا و چشم نواز رستوران آرمادا تراس در شهر استانبول لذت ببرید. موقعیت این رستوران به گونه ای قرار دارد که دید عالی رو به مکان های دیدنی شهر داشته و شما به راحتی می توانید مناظر زیبای ساحل، دریای مرمره، مسجد آبی، مسجد ایاصوفیه و بافت شهر را در حین غذا خوردن مشاهده نمایید. قیمت غذاهای این رستوران، مناسب است و منوی غذایی متنوع دارد.

رستوران سوشیکو:

اگر به خوردن غذاهای دریایی، ژاپنی و به ویژه سوشی علاقه دارید پیشنهاد می کنیم در رستوران سوشیکو غذا میل کنید. این رستوران جزو رستوران های لوکس شهر استانبول قرار دارد. انواع غذاهای دریایی شرق آسیا، چین، ژاپن و تایلند در منوی غذایی این رستوران قرار دارند. رستوران سوشیکو یک رستوران آسیایی در استانبول محسوب می شود.

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

Bi Nevi Deli

رستوران گیاهی بی نوی استانبول

رستوران گیاهی بی نوی استانبول رستوران بی نوی (Bi Nevi Deli) یکی از رستوران های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − 13 =